דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מעכו לטבריה?

כמה זמן הנסיעה מעכו לטבריה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מעכו לטבריה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה מעכו לטבריה

הנסיעה מעכו לטבריה היא מסע נופי שלוקח אתכם בכמה מהאזורים היפים בארץ. הנסיעה היא כ-60 ק"מ (37 מייל) ונמשכת כשעה וחצי. בדרך תעברו בערים נהריה, מעלות-תרשיחא וכרמיאל.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מעכו לטבריה נעימה, עם הרבה מראות לראות לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה תעברו בין הגבעות המתגלגלות של אזור הגליל, על שדותיו הירוקים והיערות. תעברו גם בעיר נהריה, הידועה בחופיה היפים ובחיי הלילה התוססים. בהמשך המסלול תעברו בעיר מעלות-תרשיחא, שבה שוכנים מספר אתרים היסטוריים ומונומנטים. לבסוף תגיעו לעיר כרמיאל הידועה בסצנת התרבות התוססת והשווקים השוקקים.

דברים לעשות בטבריה

ברגע שמגיעים לטבריה, יש הרבה מה לעשות ולראות. בעיר שוכנים מספר אתרים היסטוריים, ביניהם בית הכנסת העתיק של טבריה, חורבות העיר העתיקה מגדלה וכנסיית ריבוי הלחם והדגים. בעיר שוכנים גם מספר חופים יפהפיים, ביניהם חוף הכנרת הפופולרי.

לבקר בכנרת

הכנרת היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בטבריה. הים הוא מקום פופולרי לשחייה, דיג ושייט. ישנם גם מספר סיורי סירה זמינים, אשר לוקחים אתכם סביב האגם ומספקים לכם נוף ייחודי של האזור שמסביב.

חקור את השווקים של העיר

טבריה היא ביתם של מספר שווקים שוקקים, בהם ניתן למצוא מגוון סחורות ותוצרת מקומית. השווקים של העיר הם מקום מצוין למצוא בו מזכרות, כמו גם פירות וירקות טריים.

בקר במעיינות החמים

בטבריה שוכנים מספר מעיינות חמים, הידועים בסגולות המרפא שלהם. המעיינות החמים הם מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, והם דרך מצוינת להירגע ולהירגע לאחר יום ארוך של סיורים.

סיכום

הנסיעה מעכו לטבריה היא מסע נופי שלוקח אתכם בכמה מהאזורים היפים בארץ. בדרך תעברו בערים נהריה, מעלות-תרשיחא וכרמיאל. לאחר הגעתכם לטבריה, יש הרבה מה לעשות ולראות, כולל ביקור בכנרת, סיור בשווקי העיר וביקור במעיינות החמים. למידע נוסף על הנסיעה מעכו לטבריה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן