דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מעובדה לאילת?

כמה זמן הנסיעה מעובדה לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מעובדה לאילת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מעובדה לאילת?

הנסיעה מעובדה לאילת היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את המדבר הישראלי היפה. המסע הוא כ-250 קילומטרים (155 מייל) ואורך כשלוש וחצי שעות. המסלול מעובדה לאילת הוא ירייה ישרה במורד בקעת הערבה, עמק מדברי צר וארוך המשתרע מיים המלח ועד ים סוף. בדרך תעברו דרך כמה עיירות וכפרים קטנים, כמו גם כמה מהנופים המדבריים המדהימים בעולם.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מעובדה לאילת מישורית וישרה ברובה, כך שלא תצטרכו לדאוג מכבישים מפותלים או גבעות תלולות. עם זאת, יהיה עליך להיות מודע לסופת חול מדי פעם, שעלולה להפוך את הכבישים לחלקלקים ומסוכנים. הנוף לאורך הדרך עוצר נשימה. תעברו בעמק הערבה על מצוקי אבן החול האדומים ובמדבר הנגב על הגבעות המתגלגלות והשטח הסלעי. תוכלו גם לראות כמה מחיות הבר הייחודיות של האזור, כולל יעלים, צבאים ואפילו גמלים מדי פעם.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה, יש כמה עצירות מעניינות לאורך הדרך. הראשון הוא בקעת תמנע, עמק מדברי מהמם עם מגוון תצורות סלע ומכרות נחושת עתיקים. ניתן לעצור גם בעיר העתיקה באר שבע, בה נמצאים מספר אתרים היסטוריים. תחנה נהדרת נוספת היא מכתש מצפה רמון, פלא טבע מהמם שהוא מכתש השחיקה הגדול בעולם. תוכלו גם לעצור בשמורת הטבע רמון הסמוכה, בה תוכלו לחקור את הנוף המדברי הייחודי ולחזות בכמה מחיות הבר של האזור.

דברים שכדאי לזכור

בנסיעה מעובדה לאילת, חשוב לזכור שהכבישים עלולים להיות מסוכנים. הקפידו לנהוג בזהירות, והיו מודעים לסופת חול מדי פעם. מומלץ גם להצטייד בהרבה מים וחטיפים, שכן יש מעט מקומות לעצור בדרך. לבסוף, הקפידו לבדוק את מזג האוויר לפני שאתם עוזבים, מכיוון שהמדבר יכול להיות חם במיוחד במהלך חודשי הקיץ.

סיכום

הנסיעה מעובדה לאילת היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את המדבר הישראלי המדהים. לאורך הדרך תזכו לראות כמה מהנופים המדבריים היפים בעולם, כמו גם כמה מחיות הבר הייחודיות של האזור. רק הקפידו לנהוג בזהירות ולהיות מודעים לסופת חול מדי פעם. למידע נוסף על הנסיעה מעובדה לאילת, צפו בסרטון זה . הנה כמה מנקודות השיא של הנסיעה:

  • כ-250 קילומטרים (155 מיילים)
  • לוקח בערך שלוש וחצי שעות להשלים
  • נוף מדברי מדהים
  • חיות בר ייחודיות
  • עוצרים בבקעת תמנע, באר שבע, ומכתש מצפה רמון
  • שימו לב לסופות חול והביאו הרבה מים וחטיפים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן