דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה המרחק בין סימפרופול ליאלטה?

המרחק בין סימפרופול ליאלטה הוא כ-200 קילומטרים (124 מיילים). זה הופך אותה לנסיעה קצרה יחסית, שאורכת כ-3 שעות ו-15 דקות להשלים. הנסיעה היא ברובה על הכביש המהיר M18, שהוא כביש דו-נתיבי עם כמה קטעים של כביש מהיר בעל ארבעה נתיבים.

מה המסלול מסימפרופול ליאלטה?

המסלול מסימפרופול ליאלטה פשוט יחסית. הנסיעה מתחילה בכביש המהיר M18, שהוא כביש דו-נתיבי עם כמה קטעים של כביש מהיר בעל ארבעה נתיבים. המסלול עובר דרך העיירות באכצ'יסראיי, אלושטה וסימייז לפני ההגעה ליאלטה.

בחצ'יסראי

התחנה הראשונה במסלול היא העיירה באכצ'יסראיי, שנמצאת כ-50 קילומטרים מסימפרופול. בחצ'יסראי היא עיירה קטנה עם אוכלוסייה של כ-30,000 איש. העיירה ידועה במונומנטים ההיסטוריים שלה, כולל ארמון החאן, שנבנה במאה ה-16.

אלושטה

התחנה הבאה במסלול היא העיירה אלושטה, הממוקמת כ-80 קילומטרים (50 מייל) מסימפרופול. אלושטה היא עיירת נופש פופולרית, עם אוכלוסייה של כ-30,000 איש. העיירה ידועה בחופי הים שלה, הפופולריים בקרב תיירים בחודשי הקיץ.

סימיז

התחנה האחרונה במסלול היא העיירה סימיז, שנמצאת כ-120 קילומטרים (75 מייל) מסימפרופול. סימייז היא עיירה קטנה עם אוכלוסייה של כ-5,000 איש. העיירה ידועה בנופים המדהימים של הים השחור וההרים הסמוכים לה.

איך הנוף בדרייב?

הנוף בנסיעה מסימפרופול ליאלטה מגוון למדי. החלק הראשון של הנסיעה הוא מישורי ברובו, עם כמה גבעות מתגלגלות ואדמות חקלאיות. ככל שהנסיעה מתקדמת, הנוף הופך להררי יותר, עם כמה נופים מרהיבים של הים השחור וההרים שמסביב. הנסיעה עוברת גם דרך כמה עיירות וכפרים קטנים, המציעים הצצה לתרבות ולאורח החיים המקומיים. הנסיעה עוברת גם דרך כמה פארקים לאומיים מדהימים, שהם ביתם של מגוון חיות בר.

מהו הזמן הטוב ביותר לנסוע מסימפרופול ליאלטה?

הזמן הטוב ביותר לנסוע מסימפרופול ליאלטה הוא בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם ושטוף שמש. את הנסיעה אפשר לעשות גם בחודשי החורף, אבל הכבישים עלולים להיות קפואים ומסוכנים. חשוב גם לציין שהכביש המהיר M18 יכול להיות עמוס למדי במהלך חודשי הקיץ, ולכן עדיף לתכנן את הנסיעה בהתאם. בסך הכל, הנסיעה מסימפרופול ליאלטה היא קצרה יחסית, ונמשכת כ-3 שעות ו-15 דקות. להשלים. הנסיעה היא ברובה על הכביש המהיר M18, שהוא כביש דו-נתיבי עם כמה קטעים של כביש מהיר בעל ארבעה נתיבים. המסלול עובר דרך העיירות באכצ'יסראיי, אלושטה וסימייז לפני ההגעה ליאלטה. הנוף בנסיעה די מגוון, עם שטחים חקלאיים שטוחים, גבעות מתגלגלות ונופים מדהימים של הים השחור וההרים שמסביב. הזמן הטוב ביותר לנסוע מסימפרופול ליאלטה הוא בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם ושטוף שמש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן