דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא ארוכה, אבל היא יכולה להיות מסע יפה ומתגמל. הנסיעה היא כ-1,100 מייל ואורכת כ-17 שעות, תלוי בתנועה ובתנאי מזג האוויר. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר בארצות הברית, כולל הרי הקסקייד, ערוץ נהר קולומביה והפארקים הלאומיים והמדינתיים של רדווד.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא ארוכה, אבל אפשר לחלק אותה למספר ימים אם תרצו לקחת את הזמן וליהנות מהמראות. החלק הראשון של הנסיעה לוקח אותך דרך הרי הקסקייד, שהם ביתם של כמה מהנופים היפים ביותר בצפון מערב האוקיינוס השקט. תעברו גם דרך ערוץ נהר הקולומביה, שהוא קניון מדהים שנחצב על ידי נהר הקולומביה. ברגע שתחצו את הגבול של אורגון-קליפורניה, תיכנסו לפארקים הלאומיים והמדינתיים של רדווד. כאן, תוכל לראות כמה מהעצים הגבוהים בעולם, כמו גם כמה מקו החוף היפים ביותר בארצות הברית. לאחר מכן, תעברו באזור מפרץ סן פרנסיסקו, שם תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של העיר לפני שתגיעו לבסוף לסן פרנסיסקו.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך מסיאטל לסן פרנסיסקו. הנה כמה מהדגשים:

  • בקרו בערוץ נהר קולומביה, בו תוכלו לחזות בנופים מדהימים של הנהר וההרים שמסביב.
  • חקור את הפארקים הלאומיים והמדינתיים של רדווד, שם תוכל לראות כמה מהעצים הגבוהים בעולם.
  • עצרו באזור מפרץ סן פרנסיסקו וחקרו את האטרקציות הרבות של העיר.
  • בקרו בגשר שער הזהב, אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בארצות הברית.
  • עצרו בסנטה קרוז וחקרו את החופים והטיילת של העיר.

דעה אישית

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא מסע מדהים. הנוף עוצר נשימה, ויש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך. אני ממליץ בחום לקחת את הזמן ולחקור כמה מהאתרים לאורך הדרך. זוהי דרך מצוינת לחוות את היופי של צפון מערב האוקיינוס השקט ואזור המפרץ. בנוסף, אתה יכול לקבל נוף נהדר של גשר שער הזהב מהכביש. אם אתם מחפשים טיול כביש נהדר, הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו בהחלט שווה את זה. למידע נוסף על הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן