דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ'

הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעה. המסע הוא מסע נעים, לוקח אותך דרך כמה מהחלקים הציוריים ביותר של בולגריה. המרחק הכולל הוא כ-80 קילומטרים, ועלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג ההובלה שתבחרו.

מרחק וזמן

המרחק הכולל מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' הוא 80 קילומטרים, והנסיעה אורכת כשעה ורבע שעה. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של בולגריה, כולל חוף הים השחור והרי סטרנדז'ה.

במכונית

הדרך המהירה ביותר לעשות את הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' היא ברכב. הנסיעה אורכת כשעה ורבע שעה, ועלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג המכונית שתבחרו.

באוטובוס

האוטובוס הוא אופציה זולה יותר מהרכב, והנסיעה אורכת כשעתיים. עלות הנסיעה היא בסביבות 10 BGN (לב בולגרי).

עלות המסע

עלות הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' תהיה תלויה בסוג התחבורה שתבחרו.

במכונית

עלות הנסיעה ברכב תהיה תלויה בסוג הרכב שתבחרו. עלות הדלק היא בסביבות 2 BGN (לב בולגרי) לליטר.

באוטובוס

עלות הנסיעה באוטובוס היא בסביבות 10 BGN (לב בולגרי).

השוואה מהירה

אופן תחבורה זְמַן עֲלוּת
אוטו שעה 15 דקות משתנה
אוֹטוֹבּוּס 2 שעות 10 BGN

הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' היא קצרה יחסית, והנסיעה נעימה. המרחק הכולל הוא כ-80 קילומטרים, ועלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג ההובלה שתבחרו. הדרך המהירה ביותר לבצע את הנסיעה היא ברכב, אורכת כשעה ורבע שעה, ועלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג המכונית שתבחרו. האוטובוס הוא אופציה זולה יותר מהרכב, והנסיעה אורכת כשעתיים. עלות הנסיעה היא בסביבות 10 BGN (לב בולגרי). לא משנה באיזה אמצעי תחבורה תבחרו, הנסיעה מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ' היא נעימה, ולוקחת אתכם דרך כמה מהחלקים הציוריים ביותר של בולגריה. המסע הוא דרך מצוינת לחקור את המדינה ולחוות את היופי של חוף הים השחור והרי סטרנדז'ה. אם אתה מחפש מידע נוסף על המסע מנמל התעופה של בורגס לסאני ביץ', תוכל לגלות עוד על ידי צפייה בסרטונים ב-YouTube . אתה יכול גם לברר עוד על עלות הנסיעה והמסלולים הטובים ביותר לעבור על ידי בדיקת פורומים מקוונים לנסיעות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן