דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד?

כמה זמן הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד

הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד היא נסיעה של כ-40 קילומטרים (25 מייל). המסלול לוקח אתכם דרך מדבר יהודה, ומהווה דרך מצוינת לחוות את יופיו של האזור. בדרך תעברו בעיירות מעלה אדומים ואבו דיס, ותזכו לחזות בכמה מהנופים המדהימים של המדבר. הנסיעה אורכת כשעה, תלוי בתנועה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד היא נסיעה נופית, עם שפע של מראות שאפשר לראות לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה במדבר יהודה, תוכלו לחזות בנופים המדהימים של הנוף המדברי. תעברו גם בעיירות מעלה אדומים ואבו דיס, שמציעות שפע הזדמנויות לחקור את התרבות וההיסטוריה המקומית. הדרך ברובה מתוחזקת היטב, אבל יש כמה קטעים שיכולים להיות קצת משובשים. הקפידו לנהוג בזהירות ולהיזהר מבורות או מכשולים אחרים.

דברים לעשות לאורך הדרך

אם אתם מחפשים משהו לעשות לאורך הדרך, יש הרבה אפשרויות. תוכלו לעצור במעלה אדומים ולטייל בשווקים המקומיים, או לסייר בעיר העתיקה יריחו. אפשר גם לעשות סיבוב לים המלח, שם תוכלו ליהנות משחייה רגועה במים המלוחים.

בקרו במעלה אדומים

מעלה אדומים היא עיירה קטנה השוכנת ממש ליד הכביש הראשי ממצפה יריחו לחמד. בעיירה שוכן שוק תוסס, בו תוכלו למצוא הכל מתוצרת טרייה ועד למלאכת יד בעבודת יד. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה, בהם תוכלו ליהנות מארוחה קלה או מכוס קפה.

חקור את העיר העתיקה של יריחו

העיר העתיקה יריחו ממוקמת רק כמה קילומטרים מהכביש הראשי ממצפה יריחו לחמאד. בעיר שוכנים מספר אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם תל יריחו המפורסם, שלפי האמונה היא אחת הערים העתיקות בעולם. תוכלו לחקור את ההריסות וללמוד עוד על ההיסטוריה של האזור.

לטבול בים המלח

ים המלח נמצא במרחק של קילומטרים ספורים מהכביש הראשי ממצפה יריחו לחמאד. המים המלוחים של ים המלח ידועים בסגולות המרפא שלהם, וניתן ליהנות משחייה מרגיעה בים. יש גם שפע של אתרי ספא ואתרי נופש הממוקמים לאורך החוף, בהם תוכלו ליהנות מעיסוי או טבילה במעיינות החמים.

ביקור בשמורת הטבע עין גדי

שמורת עין גדי ממוקמת ממש ליד הכביש הראשי ממצפה יריחו לחמאד. השמורה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבועים וצבועים. תוכלו לערוך סיור מודרך בשמורה ולחקור את הנוף המדהים.

סיכום

הנסיעה ממצפה יריחו לחמאד היא דרך מצוינת לחוות את יופיו של מדבר יהודה. בדרך תהיה לכם הזדמנות לחקור את העיירות מעלה אדומים ואבו דיס, ותוכלו לצאת לסיבוב לים המלח או לשמורת הטבע עין גדי. הנסיעה אורכת כשעה, תלוי בתנועה, והיא דרך מצוינת לחוות את יופיו של האזור. למידע נוסף על הכונן, תוכל לצפות בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן