דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממנילה לשדה התעופה?

כמה זמן הנסיעה ממנילה לשדה התעופה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממנילה לשדה התעופה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממנילה לשדה התעופה?

מנילה היא בירת הפיליפינים והיא אחת הערים המאוכלסות ביותר בעולם. זה גם ביתו של נמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו (NAIA), שדה התעופה הבינלאומי הראשי של המדינה. אם אתם מתכננים טיול לפיליפינים, סביר להניח שתטוסו ל-NAIA. אבל כמה זמן הנסיעה ממנילה לשדה התעופה? התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג התחבורה שתבחר והשעה ביום בה אתה נוסע. באופן כללי, הנסיעה ממנילה לשדה התעופה אורכת בין 30 דקות לשעה. עם זאת, התנועה יכולה להאריך את הנסיעה הרבה יותר.

נוהג בעצמך

אם אתם שוכרים רכב או נוהגים ברכב משלכם, הנסיעה ממנילה לשדה התעופה תימשך כ-30 דקות בתנועה קלה. עם זאת, התנועה במנילה עלולה להיות בלתי צפויה, אז עדיף לתת לעצמכם מספיק זמן כדי להגיע לשדה התעופה.

לוקח מונית

מוניות הן דרך פופולרית להגיע לשדה התעופה ממנילה. הנסיעה אורכת בדרך כלל כ-45 דקות בתנועה קלה, אך יכולה להימשך הרבה יותר זמן בעומס כבד. חשוב לציין שמוניות במנילה אינן מודדות, ולכן תצטרכו להתמקח עם הנהג על מחיר הנסיעה לפני שאתם נכנסים לרכב.

לוקחים את האוטובוס

האוטובוס הוא אפשרות נוספת להגיע לשדה התעופה ממנילה. הנסיעה אורכת כשעה בתנועה קלה, אך עשויה להימשך הרבה יותר זמן בעומס כבד. האוטובוס הוא גם האפשרות הזולה ביותר, כך שזו בחירה טובה אם יש לך תקציב.

לוקחים את הרכבת

הרכבת היא הדרך המהירה ביותר להגיע לשדה התעופה ממנילה. הנסיעה אורכת כ-30 דקות בתנועה קלה, אך יכולה להימשך הרבה יותר זמן בעומס כבד. הרכבת היא גם האופציה היקרה ביותר, ולכן עדיף להזמין כרטיס מראש.

השוואה מהירה

הוֹבָלָה זְמַן עֲלוּת
נוהג בעצמך 30 דקות משתנה
לוקח מונית 45 דקות משתנה
לוקחים את האוטובוס 1 שעה לא יקר
לוקחים את הרכבת 30 דקות יָקָר

לא משנה באיזו אפשרות תחבורה תבחרו, חשוב לתת לעצמכם מספיק זמן להגיע לשדה התעופה. התנועה במנילה יכולה להיות בלתי צפויה, אז עדיף לתכנן את התרחיש הגרוע ביותר. אם אתה נוהג בעצמך, עליך לתכנן לצאת לפחות שעה לפני הטיסה. אם אתה לוקח מונית, אוטובוס או רכבת, עליך לתכנן לצאת לפחות שעתיים לפני הטיסה שלך. אם אתה מחפש מידע נוסף על נסיעה אל ומשדה התעופה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . הוא מספק סקירה מפורטת של אפשרויות התחבורה השונות ומציע כמה עצות מועילות להפיכת הנסיעה לחלקה ככל האפשר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן