דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממכרקר לפקיעין?

כמה זמן הנסיעה ממכרקר לפקיעין?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממכרקר לפקיעין?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממכרקר לפקיעין?

הנסיעה ממקרקר לפקיעין היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר באזור. אורכו של המסלול הוא כ-50 ק"מ (31 מייל) ואורך כשעה ו-15 דקות. בדרך תעברו דרך גבעות מתגלגלות, יערות עבותים וכפרים ציוריים.

למה לצפות לאורך המסלול

הנסיעה מקרקר לפקיעין נעימה, עם הרבה מראות לראות לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה תעברו בגבעות המתגלגלות של אזור הגליל, על היערות השופעים והכפרים הציוריים שבו. תעברו גם ליד הכנרת, אגם המים המתוקים הגדול בישראל, ונהר הירדן, הנחל הארוך במדינה.

דברים לעשות לאורך המסלול

הנסיעה ממקארקר לפקיעין היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור. לאורך הדרך תמצאו שפע של אטרקציות לטייל בהן, בהן חורבותיה העתיקות של העיר טבריה, הר המנוחות וכנסיית ריבוי הלחם והדגים. תמצאו גם שפע של פעילויות חוצות, כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים ושייט קיאקים.

היכן לעצור לאורך המסלול

אם אתם מחפשים מקום לעצור בדרך, יש הרבה אפשרויות. העיר טבריה היא מקום מצוין לעצור בו לארוחה קלה או לטייל בעיר. אפשר גם לעצור בכפר כפר נחום, שם תוכלו לחקור את חורבות בית הכנסת העתיק וכנסיית ריבוי הלחם והדגים.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה ממכרכר לפקיעין, חשוב להיות מודעים לחוקי התעבורה והתקנות המקומיים. הקפידו לציית למהירות המותרת והיזהר מהולכי רגל ורוכבי אופניים. כמו כן, כדאי לתכנן את המסלול מראש, כדי שתדעו לאן אתם הולכים וכמה זמן זה ייקח.

דעה אישית

הנסיעה ממקארקר לפקיעין היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן בכמה מהנופים היפים באזור. המסלול קצר יחסית, אבל הוא עמוס בשפע של אתרים ואטרקציות שאפשר לחקור. בין אם אתם מחפשים נסיעה מרגיעה או מסע מלא הרפתקאות, המסלול מקרקר לפקיעין בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן