דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממירון לצפת?

כמה זמן הנסיעה ממירון לצפת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממירון לצפת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממירון לצפת?

הנסיעה ממירון לצפת היא נסיעה נופית ולוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של הגליל העליון. המרחק הכולל הוא כ-40 קילומטרים (25 מיילים), וזה אמור לקחת לכם כ-45 דקות עד שעה להשלים את המסע. הדרך הטובה ביותר היא ללכת צפונה על כביש 899, ואז לפנות לכביש 898. זה ייקח אתכם דרך הערים הקטנות מצפה הושעיה וכפר סאלד, לפני שתגיעו בסופו של דבר לצפת. לאורך הדרך, תוכלו ליהנות מהנופים היפים של האזור הכפרי שמסביב.

למה לצפות בדרך

בנסיעה ממירון לצפת, תוכלו לחזות בנופים המדהימים של הרי הגליל. האזור ידוע בגבעות הירוקות שלו, ותוכלו לזהות שפע של חיות בר מקומיות, כולל ציפורים, צבאים ואפילו חזירי בר. כמו כן, תוכלו לבקר בחלק מהאתרים ההיסטוריים של האזור, כמו בית הכנסת העתיק במצפה הושעיה וחורבות העיר העתיקה כפר סאלד.

דברים לעשות בצפת

ברגע שמגיעים לצפת, יש הרבה מה לעשות. העיר ידועה בסצנת האמנות התוססת שלה, ותוכלו לבקר במספר גלריות ומוזיאונים. תוכלו גם לחקור את העיר העתיקה, המלאה בסמטאות מפותלות ורחובות מרוצפים. בצפת נמצאים גם מספר אתרים דתיים, ביניהם קברו של רבי שמעון בר יוחאי ובית הכנסת האר"י אשכנזי. יש גם שפע של מסלולי הליכה באזור, כך שתוכלו לחקור את האזור הכפרי שמסביב. הנסיעה ממירון לצפת היא דרך מצוינת לחקור את אזור הגליל העליון. הנסיעה אורכת כ-45 דקות עד שעה, ותוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב. בדרך תוכלו לבקר בכמה מהאתרים ההיסטוריים של האזור, וברגע שתגיעו לצפת, תוכלו לחקור את סצנת האמנות התוססת ואתרי הדת של העיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן