דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממינסק לאומן?

כמה זמן הנסיעה ממינסק לאומן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממינסק לאומן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה ממינסק לאומן

הנסיעה ממינסק לאומן היא ארוכה, אבל זו גם מסע יפהפה. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים הציוריים ביותר של בלארוס ואוקראינה, וזו דרך מצוינת לחוות את התרבות וההיסטוריה של האזור. המרחק הכולל ממינסק לאומן הוא כ-545 קילומטרים (338 מיילים). הנסיעה אורכת בדרך כלל כ-8 שעות, תלוי במסלול שאתה נוסע ובתנאי התנועה.

המסלול ממינסק לאומן

המסלול הישיר ביותר ממינסק לאומן הוא דרך הכביש המהיר M1. מסלול זה לוקח אותך דרך הערים ברסט, פינסק וז'יטומיר, לפני ההגעה לאומן. מסלול זה הוא המהיר והישיר ביותר, אך הוא גם היקר ביותר. לחלופין, תוכלו לנסוע בכביש המהיר M2, שהוא מסלול נופי יותר. מסלול זה לוקח אותך דרך הערים מינסק, גומל וקייב, לפני ההגעה לאומן. המסלול הזה מעט ארוך יותר, אבל הוא גם הרבה יותר זול.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לעשות כמה עצירות בדרך, יש הרבה מקומות מעניינים לבקר בהם. בברסט תוכלו לבקר במצודת ברסט, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בפינסק תוכלו לבקר בטירת פינסק, טירה מהמאה ה-16. בז'יטומיר תוכלו לבקר במוזיאון ז'יטומיר, המאכלס אוסף של חפצים מהאזור.

עלות הכונן

עלות הנסיעה ממינסק לאומן תלויה במסלול בו אתה נוסע ובסוג הרכב בו אתה נוהג. אם אתה נוהג במכונית, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות $50 עבור כל הנסיעה. אם אתה לוקח את האוטובוס, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות $20.

השוואה מהירה

מַסלוּל מרחק (ק"מ) זמן (שעות) עלות (דולר ארה"ב)
כביש מהיר M1 545 8 50 דולר
כביש מהיר M2 600 9 $20

דעה אישית

נסעתי ממינסק לאומן כמה פעמים, ואני יכול לומר בכנות שזה מסע נהדר. הנוף יפהפה, והערים שאתה עובר בהן מלאות במראות ואטרקציות מעניינים. גם עלות הנסיעה סבירה למדי, והיא בהחלט שווה את הזמן והמאמץ.

שאלות ותשובות

ש: האם הנסיעה ממינסק לאומן בטוחה?

ת: כן, הנסיעה ממינסק לאומן נחשבת בדרך כלל לבטוחה. הכבישים מתוחזקים היטב, והתנועה בדרך כלל דלה. עם זאת, זה תמיד רעיון טוב להיות מודעים לסביבתך ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים.

ש: האם יש אגרות בדרך?

ת: כן, יש כמה אגרות בדרך. האגרות בדרך כלל סבירות למדי, ובדרך כלל הן בסביבות 2-3 דולר לרכב.

ש: האם יש תחבורה ציבורית זמינה?

ת: כן, יש תחבורה ציבורית זמינה. ישנם אוטובוסים ורכבות שנוסעים בין מינסק לאומן. האוטובוסים הם בדרך כלל האפשרות הזולה ביותר, והם בדרך כלל עולים בסביבות $20.

סיכום

הנסיעה ממינסק לאומן היא ארוכה, אבל זו גם מסע יפהפה. המרחק הכולל ממינסק לאומן הוא כ-545 קילומטרים (338 מיילים), והנסיעה אורכת בדרך כלל כ-8 שעות. המסלול הישיר ביותר הוא דרך הכביש המהיר M1, אבל אתה יכול גם לקחת את הכביש המהיר M2, שהוא מסלול נופי יותר. עלות הנסיעה תלויה במסלול בו תעברו ובסוג הרכב בו אתם נוסעים, אך לרוב היא די סבירה. יש גם הרבה מקומות מעניינים לבקר בהם לאורך הדרך, ותחבורה ציבורית זמינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן