דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממילאנו לורונה?

כמה זמן הנסיעה ממילאנו לורונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממילאנו לורונה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה ממילאנו לורונה

הנסיעה ממילאנו לורונה היא מסע נופי דרך הכפר האיטלקי. המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך כשעתיים וחצי. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים בארץ, ביניהם הגבעות המתגלגלות של חבל לומברדיה והכרמים הציוריים של ונטו.

למה לצפות בדרך

הנסיעה ממילאנו לורונה היא פשוטה יחסית, עם מעט פיתולים. אתה תיסע בעיקר על הכביש המהיר A4, שהוא כביש אגרה. האגרה יכולה להצטבר, אז כדאי לשקול לקחת את הכביש המהיר A22 במקום, שהוא בחינם. הכביש A22 מעט ארוך יותר, אך זהו מסלול נופי יותר ותזכו לראות חלק מהאזורים הכפריים היפים של צפון איטליה. לאחר שתעזבו את מילאנו, תטיילו דרך אזור לומברדיה, הידוע בשלו. גבעות וכרמים מתגלגלים. תעברו בכמה מהעיירות היפות באזור, כולל קרמונה ומנטואה. ככל שתתקרבו לורונה, תטיילו באזור ונטו, הידוע בנופיו המדהימים ובכרמים.

עוצרים בדרך

הנסיעה ממילאנו לורונה היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהעיירות היפות ביותר בצפון איטליה. אם יש לכם זמן, שווה לעשות כמה עצירות בדרך. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר בהם:

קרמונה

קרמונה היא עיירה יפה באזור לומברדיה. הוא ידוע בארכיטקטורה המדהימה שלו ובמורשת המוזיקלית העשירה שלו. בעיירה נמצא כינור סטרדיוואריוס המפורסם בעולם, שיוצר כאן במאה ה-17.

מנטובה

מנטובה היא עיירה יפה באזור לומברדיה. הוא ידוע בארכיטקטורה המדהימה שלו ובמורשת התרבותית העשירה שלו. בעיירה נמצאים כמה ממבני הרנסנס היפים ביותר באיטליה, כולל ארמון טה ופאלאצו דוקאלה.

סיכום

הנסיעה ממילאנו לורונה היא מסע יפהפה דרך הכפר האיטלקי. המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך כשעתיים וחצי. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים בארץ, ביניהם הגבעות המתגלגלות של חבל לומברדיה והכרמים הציוריים של ונטו. אם יש לכם זמן, שווה לעשות כמה עצירות בדרך כדי לחקור כמה מהעיירות היפות ביותר בצפון איטליה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן