דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממיאמי לקי ווסט?

כמה זמן הנסיעה ממיאמי לקי ווסט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממיאמי לקי ווסט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה ממיאמי לקי ווסט

הנסיעה ממיאמי לקי ווסט היא נסיעה נופית, לוקחת אותך דרך פלורידה קיז ומציעה נופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי. אורכו של המסלול הוא כ-160 מייל (257 ק"מ) ולוקח כ-3.5 שעות להשלים ללא עצירות. לאורך הדרך, תעברו בכמה מהחלקים היפים ביותר של פלורידה קיז, כולל גשר שבעת המיילים והפארק הלאומי באהיה הונדה.

מסלול ואטרקציות

הנסיעה ממיאמי לקי ווסט מתחילה ב-US 1, הידוע גם בשם Overseas Highway. הכביש המהיר הזה לוקח אותך דרך פלורידה קיז, סדרה של איים המחוברים על ידי גשרים. התחנה הראשונה היא קי לארגו, הגדול באיים. כאן, תוכלו לחקור את פארק שונית האלמוגים של ג'ון פנקאמפ, המציע הזדמנויות לשנורקלינג וצלילה. מקי לארגו, תמשיכו דרומה על US 1, עברו דרך מרתון, ביג פיין קי וה-Lower Keys. גשר שבעת המיילים הוא אחד החלקים האייקוניים ביותר בנסיעה, המציע נופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי. תעברו גם דרך הפארק הלאומי באהיה הונדה, שהוא ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר בפלורידה קיז.

הזמן הטוב ביותר לעשות את הכונן

הזמן הטוב ביותר לעשות את הנסיעה ממיאמי לקי ווסט הוא בחודשי החורף, כאשר מזג האוויר קריר יותר והכבישים פחות צפופים. חודשי הקיץ יכולים להיות מאוד חמים ולחים, והכבישים עלולים להיות עמוסים בתיירים. אם אתם מחפשים נסיעה רגועה יותר, נסו להימנע מחודשי הקיץ.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לנסוע ממיאמי לקי ווסט?

ת: הנסיעה ממיאמי לקי ווסט אורכת כ-3.5 שעות ללא עצירות.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לבצע את הכונן?

ת: הזמן הטוב ביותר לבצע את הנסיעה הוא בחודשי החורף, כאשר מזג האוויר קריר יותר והכבישים פחות צפופים.

ש: אילו אטרקציות אני יכול לראות לאורך הדרך?

ת: לאורך הדרך, תעברו דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של פלורידה קיז, כולל גשר שבעת המיילים והפארק הלאומי באהיה הונדה. תוכלו גם לחקור את הפארק הלאומי ג'ון פנקאמפ קורל ריף, המציע הזדמנויות לשנורקלינג וצלילה.

סיכום

הנסיעה ממיאמי לקי ווסט היא נסיעה נופית, לוקחת אותך דרך פלורידה קיז ומציעה נופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי. אורכו של המסלול הוא כ-160 מייל (257 ק"מ) ולוקח כ-3.5 שעות להשלים ללא עצירות. הזמן הטוב ביותר לעשות את הנסיעה הוא בחודשי החורף, כאשר מזג האוויר קריר יותר והכבישים פחות צפופים. לאורך הדרך, תוכלו לחקור את פארק שונית האלמוגים ג'ון פנקאמפ, גשר שבעת המיילים והפארק הלאומי באהיה הונדה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן