דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממורונה לסירמיונה?

כמה זמן הנסיעה ממורונה לסירמיונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממורונה לסירמיונה?

כמה זמן הנסיעה ממורונה לסירמיונה?

הנסיעה ממורונה לסירמיונה היא נסיעה נופית, לוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של צפון איטליה. משך הנסיעה כשעתיים ושלושים דקות, תלוי במסלול הנסיעה ובתנועה. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של איטליה, עם כרמים, מטעי זיתים וכפרים ציוריים. המסלול ממורונה לסירמיונה הוא מסלול פופולרי, ויש כמה אפשרויות להגיע אליו. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר A4, העובר ממילאנו לוונציה. מסלול זה ייקח אתכם דרך העיירות ברשיה ודסנזאנו דל גארדה, לפני ההגעה לסירמיונה. משך הנסיעה הוא כשעתיים ושלושים דקות, תלוי בתנועה. אם תרצו לקחת מסלול נופי יותר, תוכלו לנסוע בכביש SS45bis, העובר ממורונה לסירמיונה. מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר באיטליה, עם כרמים, מטעי זיתים וכפרים ציוריים. הנסיעה אורכת כשלוש שעות, תלוי בתנועה. אם תרצו לקחת מסלול נינוח יותר, תוכלו לנסוע בכביש SS45, העובר ממורונה לסירמיונה. מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר באיטליה, עם כרמים, מטעי זיתים וכפרים ציוריים. הנסיעה אורכת כארבע שעות, תלוי בתנועה. לא משנה באיזה מסלול תבחר, תהיה בטוח שתהנה מהנוף לאורך הדרך. הנסיעה ממורונה לסירמיונה היא דרך מצוינת לחקור את היופי של צפון איטליה.

למה לצפות בדרך

בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים של איטליה, עם כרמים, מטעי זיתים וכפרים ציוריים. תהיה לך גם הזדמנות לעצור בכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באזור, כגון קסטלו די סירמיונה, גרוטה די קאטולו ופארק הטבע דל מינצ'יו. אם אתה מחפש משהו לאכול, אתה תמצא שפע של מסעדות ובתי קפה לאורך הדרך. תוכלו גם לעצור בכמה מהיקבים המקומיים כדי לטעום כמה מהיינות המשובחים של האזור.

השוואה מהירה

מַסלוּל זְמַן
הכביש המהיר A4 2 שעות 30 דקות
כביש SS45bis 3 שעות
כביש SS45 4 שעות

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תהיו בטוחים שתהנו מהנוף לאורך הדרך. הנסיעה ממורונה לסירמיונה היא דרך מצוינת לחקור את היופי של צפון איטליה. למידע נוסף על המסע, אתה יכול לצפות בסרטון זה או לקרוא מאמר זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן