דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממדריד לטנריף?

כמה זמן הנסיעה ממדריד לטנריף?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממדריד לטנריף?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממדריד לטנריף?

טנריף הוא האי הגדול מבין שבעת האיים הקנריים, הממוקם מול חופי מרוקו באוקיינוס האטלנטי. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בחופים המדהימים, היערות השופעים והנופים הוולקניים שלו. אבל כמה זמן הנסיעה ממדריד לטנריף? התשובה תלויה במסלול שאתה לוקח. המסלול הישיר ביותר הוא קו ישר ממדריד לטנריף, שאורכו כ-1,400 קילומטרים (870 מיילים). עם זאת, מסלול זה אינו אפשרי ברכב, אז תצטרך לקחת מסלול עקיף יותר. המסלול הנפוץ ביותר ממדריד לטנריף הוא לקחת את הכביש המהיר A-7 ממדריד לאלג'צ'יראס, ואז לקחת את המעבורת מאלג'סיראס לטנריף. . מסלול זה הוא כ-1,800 ק"מ (1,100 מייל) ואורך כ-24 שעות נסיעה.

זמן נסיעה ממדריד לטנריף

זמן הנסיעה הכולל ממדריד לטנריף הוא כ-24 שעות, תלוי במסלול בו תעברו ובמספר העצירות שתבצעו. זה כולל את הזמן שלוקח להגיע לאלגסירס, לחכות למעבורת, ולאחר מכן לנסוע מהנמל בטנריף ליעד הסופי שלך.

עלות נסיעה ממדריד לטנריף

עלות הנסיעה ממדריד לטנריף תלויה בסוג המכונית בה אתה נוהג ובמסלול שאתה לוקח. עלות הדלק, אגרה והוצאות אחרות עשויות להצטבר במהירות. עלות המעבורת מאלגסיראס לטנריף היא גם גורם. עלות כרטיס לכיוון אחד לרכב ולנהג כ-50 אירו.

חלופות לנהיגה ממדריד לטנריף

אם אתה לא רוצה לנסוע ממדריד לטנריף, יש אפשרויות אחרות. ניתן לטוס ממדריד לטנריף תוך כשעתיים. העלות של כרטיס לכיוון אחד היא בדרך כלל בסביבות 100 אירו. אתה יכול גם לקחת את הרכבת ממדריד לאלגסירס, ואז לקחת את המעבורת מאלג'סיראס לטנריף. זמן הנסיעה הכולל הוא כ-24 שעות, ועלות כרטיס לכיוון אחד כ-50 אירו.

השוואה מהירה

אופן תחבורה זְמַן עֲלוּת
נְהִיגָה 24 שעות משתנה
עַף 2 שעות €100
רכבת ומעבורת 24 שעות 50 אירו

לא משנה באיזה אמצעי תחבורה תבחרו, המסע ממדריד לטנריף בטוח יהיה הרפתקה. הנופים המדהימים, התרבות התוססת וחיות הבר הייחודיות של האיים הקנריים הופכים אותו ליעד שאין כמותו. אז אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, שקול לקחת את הנסיעה ממדריד לטנריף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן