דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מליזנסק לליטא?

כמה זמן הנסיעה מליזנסק לליטא?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מליזנסק לליטא?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מליזנסק לליטא?

הנסיעה מליזנסק לליטא היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-500 ק"מ (310 מייל), וייקח לך כ-6 שעות להשלים את המסע. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, כך שניתן לצפות לנסיעה חלקה. הנסיעה מתחילה בליזנסק, עיר במערב אוקראינה. משם תצאו צפונה על הכביש המהיר E40 שיוביל אתכם עד לגבול עם בלארוס. לאחר שתחצו את הגבול, תמשיכו בכביש המהיר E30 שיוביל אתכם לגבול ליטא. ברגע שתחצו את הגבול לליטא, תהיו על הכביש המהיר A5. הכביש המהיר הזה ייקח אתכם עד לעיר הבירה וילנה. משם תוכלו להמשיך בכביש המהיר A1 כדי להגיע ליעד הסופי.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מליזנסק לליטא היא בעיקר בכבישים מהירים, כך שצפוי לנסיעה חלקה. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הכבישים באוקראינה ובבלרוס אינם במצב הטוב ביותר. אתה צריך לצפות כמה מהמורות ובורות בדרך. כמו כן, הכבישים בבלארוס אינם מוארים היטב, כך שכדאי להיות מוכנים לכמה קטעים חשוכים. שנית, עליך להיות מודע למגבלות המהירות בשתי המדינות. באוקראינה, המהירות המותרת היא 90 קמ"ש (55 מייל לשעה) בכבישים מהירים ו-60 קמ"ש (37 קמ"ש) בכבישים כפריים. בבלארוס, המהירות המותרת היא 110 קמ"ש (68 קמ"ש) בכבישים מהירים ו-90 קמ"ש (56 קמ"ש) בכבישים כפריים. לבסוף, עליך להיות מודע לאגרה בשתי המדינות. באוקראינה, האגרה נמוכה יחסית, אך בבלארוס היא עשויה להיות די יקרה. ודא שיש לך מספיק מזומן כדי לשלם את האגרה.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מליזנסק לליטא היא ארוכה, אבל יש כמה מראות מעניינים בדרך. באוקראינה תעברו דרך העיר לבוב, הידועה בארכיטקטורה היפה וחיי הלילה התוססים שלה. כמו כן תעברו בעיר רובנה, שבה נמצאים מספר אתרים היסטוריים. בבלארוס תעברו דרך העיר מינסק שהיא בירת המדינה. מינסק היא עיר מודרנית עם הרבה אתרים מעניינים, כולל הספרייה הלאומית של בלארוס ותיאטרון האופרה והבלט הלאומי. לבסוף, בליטא, תעברו דרך העיר וילנה, שהיא בירת המדינה. וילנה היא עיר יפהפייה עם הרבה אתרים היסטוריים, כולל הקתדרלה של וילנה ושערי השחר.

סיכום

הנסיעה מליזנסק לליטא היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא כ-500 ק"מ (310 מייל), וייקח לך כ-6 שעות להשלים את המסע. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, כך שניתן לצפות לנסיעה חלקה. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה ערים ואתרים מעניינים, אז הקפידו להקדיש זמן לחקור. למידע נוסף על הנסיעה מליזנסק לליטא, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן