דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק?

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק?

הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה בנסיעה אחת. המרחק הכולל הוא 2,845 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא 43 שעות ו-30 דקות. מדובר במסע ארוך ומומלץ לתכנן מראש ולעשות הפסקות בדרך.

תכנון הטיול שלך

כאשר מתכננים את הטיול, חשוב לקחת בחשבון את המסלול בו תעברו, את סוג הרכב בו תשתמשו ואת משך הזמן שתצטרכו להשלמת הנסיעה. כדאי גם לתכנן עצירות בדרך, כמו אוכל, דלק ומנוחה.

המסלול

המסלול הישיר ביותר מלוס אנג'לס לניו יורק הוא לקחת את הכביש המהיר 10 מזרחה לכביש המהיר 40 מזרחה. מסלול זה ייקח אותך דרך אריזונה, ניו מקסיקו, טקסס, אוקלהומה, ארקנסו, טנסי, קנטקי, מערב וירג'יניה, פנסילבניה וניו ג'רזי.

הרכב

סוג הרכב שבו אתה משתמש לנסיעה יהיה תלוי בתקציב שלך ובכמות המטען שאתה צריך להוביל. אם אתם נוסעים לבד, רכב סדאן או רכב שטח קטן יספיקו. אם אתם נוסעים עם קבוצה, ייתכן שיהיה צורך ברכב שטח או טנדר גדולים יותר.

זמן נחוץ

זמן הנסיעה המשוער לנסיעה הוא 43 שעות ו-30 דקות. עם זאת, זה לא כולל עצירות לאוכל, דלק ומנוחה. מומלץ לתכנן לפחות עצירה אחת ביום, ועוד אם אתם מטיילים עם קבוצה.

השוואה מהירה

עִיר מרחק (מיילים) זמן נסיעה (שעות)
לוס אנג'לס 0 0
ניו יורק 2,845 43.5

הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה בנסיעה אחת. המרחק הכולל הוא 2,845 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא 43 שעות ו-30 דקות. זוהי נסיעה ארוכה ומומלץ לתכנן מראש ולעשות הפסקות בדרך. בתכנון הטיול חשוב לקחת בחשבון את המסלול בו תעברו, סוג הרכב בו תשתמשו ומשך הזמן תצטרך להשלים את הכונן. כדאי גם לתכנן עצירות בדרך, כמו אוכל, דלק ומנוחה. המסלול הישיר ביותר מלוס אנג'לס לניו יורק הוא לקחת את הכביש המהיר 10 מזרחה לכביש המהיר 40 מזרחה. מסלול זה ייקח אותך דרך אריזונה, ניו מקסיקו, טקסס, אוקלהומה, ארקנסו, טנסי, קנטקי, מערב וירג'יניה, פנסילבניה וניו ג'רזי. סוג הרכב שבו אתה משתמש לנסיעה יהיה תלוי בתקציב שלך ובכמות המטען שלך. צריך להעביר. אם אתם נוסעים לבד, רכב סדאן או רכב שטח קטן יספיקו. אם אתם נוסעים עם קבוצה, ייתכן שיהיה צורך ברכב שטח או טנדר גדולים יותר. זמן הנסיעה המשוער לנסיעה הוא 43 שעות ו-30 דקות. עם זאת, זה לא כולל עצירות לאוכל, דלק ומנוחה. מומלץ לתכנן לפחות עצירה אחת ביום, ועוד אם אתם מטיילים עם קבוצה. בעת ביצוע הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק, חשוב לתכנן מראש ולהיות מוכנים לנסיעה הארוכה. הקפד להביא חטיפים, משקאות ופריטים אחרים כדי שיהיה לך נוח במהלך הנסיעה. כמו כן, הקפידו לתכנן עצירות בדרך למנוחה ולתדלק. הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק היא ארוכה, אך ניתן לעשות אותה בנסיעה אחת. עם תכנון והכנה נכונים, תוכלו לבצע את הנסיעה בצורה בטוחה ונוחה. לכן, אם אתם מחפשים טיול ארוך בכביש, הנסיעה מלוס אנג'לס לניו יורק היא אופציה מצוינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן