דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מלוטון למרכז לונדון?

כמה זמן הנסיעה מלוטון למרכז לונדון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מלוטון למרכז לונדון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מלוטון למרכז לונדון?

הנסיעה מלוטון למרכז לונדון היא כ-50 מיילים ויכולה להימשך בין שעה לשעה ו-30 דקות, תלוי בשעה ביום ובמסלול שאתה לוקח. זהו מסע פשוט יחסית, אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך.

תכנון המסלול שלך

המסלול הישיר ביותר מלוטון למרכז לונדון הוא דרך הכביש המהיר M1. מסלול זה הוא המהיר והישיר ביותר, אך הוא עלול להיות נתון לתנועה כבדה בשעות השיא. אם אתם נוסעים בשעות העומס, כדאי לשקול מסלול חלופי כמו A5 או A41. מסלולים אלו מעט ארוכים אך עשויים להיות פחות עמוסים.

אגרה וגודש

הכביש המהיר M1 הוא כביש אגרה, אז תצטרך לשלם תשלום כדי להשתמש בו. האגרה היא 5.50 ליש"ט עבור מכוניות ו-11.00 ליש"ט עבור טנדרים ומשאיות. יש גם אגרת גודש במרכז לונדון, שהם 11.50 פאונד ליום עבור מכוניות ו-23.00 פאונד ליום עבור טנדרים ומשאיות.

למה לצפות במסע

הנסיעה מלוטון למרכז לונדון היא פשוטה יחסית. אתה תיסע על כבישים מהירים וכבישים A במשך רוב הנסיעה, כך שאתה יכול לצפות לזרימה קבועה של תנועה. הכבישים בדרך כלל מתוחזקים היטב ומסומנים, כך שלא אמורה להיות לך בעיה לנווט את דרכך למרכז לונדון.

דברים שיש לקחת בחשבון

כשמתכננים את המסע שלכם, חשוב לקחת בחשבון את השעה ביום שאתם נוסעים. שעת העומס בלונדון יכולה להיות עמוסה מאוד ויכולה להוסיף זמן משמעותי למסע שלך. כדאי גם לקחת בחשבון את עלות האגרה ודמי הגודש, מכיוון שאלו יכולים להצטבר במהירות.

סיכום

הנסיעה מלוטון למרכז לונדון היא כ-50 מיילים ויכולה להימשך בין שעה לשעה ו-30 דקות, תלוי בשעה ביום ובמסלול שאתה לוקח. זהו מסע פשוט יחסית, אבל יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך. המסלול הישיר ביותר הוא דרך הכביש המהיר M1, אך זה כפוף לאגרה וגודש. שעת העומס בלונדון יכולה להיות עמוסה מאוד ויכולה להוסיף זמן משמעותי למסע שלכם, לכן כדאי לשקול מסלול חלופי. למידע נוסף על המסע, אתה יכול לצפות בסרטון זה .

טיפים למסע חלק

  • תכנן את המסלול שלך מראש כדי למנוע עומס תנועה כבד.
  • אפשר זמן נוסף לנסיעה שלך אם אתה נוסע בשעות העומס.
  • בדוק את עלות האגרה ודמי הגודש לפני שאתה יוצא לדרך.
  • ודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה.
  • אפשר זמן נוסף לעיכובים בלתי צפויים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן