דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה?

קיבוץ דפנה הוא יישוב קטן השוכן באזור הגליל העליון בצפון הארץ. הוא ממוקם כ-40 ק"מ (25 מייל) מהעיר ירושלים, מה שהופך אותו ליעד פופולרי לטיולי יום ולחופשות סוף שבוע. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מירושלים לקיבוץ דפנה? התשובה תלויה בכמה גורמים, כמו המסלול שאתה נוסע והשעה ביום. באופן כללי, הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה אורכת כשעה וחצי. עם זאת, אם תיסעו במסלול הנופי, תוכלו לצפות שהנסיעה תארך קרוב יותר לשעתיים.

המסלול המהיר ביותר

המסלול המהיר ביותר מירושלים לקיבוץ דפנה הוא דרך כביש 1, הכביש הראשי המחבר בין ירושלים לתל אביב. מסלול זה הוא הישיר ביותר ויביא אתכם ליעדכם תוך כשעה וחצי.

דרך הנוף

אם אתם מחפשים נסיעה נופית יותר, תוכלו לנסוע בכביש 60 המתפתל בהרי יהודה ובקעת הירדן. המסלול הזה הרבה יותר מפותל ולוקח יותר זמן, אבל נשקף ממנו נופים מדהימים של הכפר והכנרת. מסלול זה ייקח כשעתיים להשלמתו.

מה לראות לאורך הדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, יש הרבה אתרים לראות לאורך הדרך. אם תיסעו בכביש 1, תעברו ליד אנדרטת יד ושם, מוזיאון ישראל והכנסת (בניין הפרלמנט של ישראל). אם תיסעו בכביש 60, תעברו ליד העיר העתיקה יריחו, נהר הירדן , והכנרת. תעברו גם ליד העיר העתיקה בית שאן, שבה נמצאות כמה מהחורבות העתיקות בעולם.

דברים לעשות בקיבוץ דפנה

ברגע שמגיעים לקיבוץ דפנה, יש הרבה מה לעשות. בקיבוץ שוכנת שמורת טבע יפהפייה, בה תוכלו לטייל בנחת וליהנות מהנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב. בקיבוץ יש גם מוזיאון קטן, המכיל חפצים מההיסטוריה של הקיבוץ. יש גם בית קפה קטן, בו תוכלו ליהנות מכוס קפה או מחטיף קל.

סיכום

אז כמה זמן הנסיעה מירושלים לקיבוץ דפנה? תלוי במסלול שאתה לוקח, זה יכול לקחת בין שעה וחצי לשעתיים. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תהנו בטוחים מהנופים המדהימים של האזור הכפרי ומהאתרים הרבים שבדרך. למידע נוסף על קיבוץ דפנה, צפו בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן