דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מירושלים לחיפה?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לחיפה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מירושלים לחיפה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה מירושלים לחיפה

הנסיעה מירושלים לחיפה היא נסיעה של כ-80 מייל (129 ק"מ) ואורכת כשעתיים ורבע שעה, תלוי בתנועה. המסלול נמצא ברובו על כביש חוצה ישראל, המכונה גם כביש 6, ועובר בחלקים מהיפים וההיסטוריים של הארץ. בדרך יעברו המטיילים בהרי יהודה, במישור החוף ובעיר תל אביב.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מירושלים לחיפה היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהאתרים המעניינים ביותר בארץ.

הרי יהודה

חלקה הראשון של הנסיעה לוקח את המטיילים דרך הרי יהודה, חבל ארץ של גבעות ועמקים ששוכנים בו כמה מהיישובים העתיקים בארץ. הגבעות זרועות חורבות עתיקות, בהן שרידי העיר המקראית בית שמש וחורבות המבצר היהודי העתיק מצדה.

מישור החוף

החלק הבא של הנסיעה לוקח את המטיילים דרך מישור החוף, חבל ארץ מישורי המשתרע מהים התיכון ועד הרי יהודה. בדרך יעברו המטיילים בערים נתניה והרצליה וכן בעיר הנמל העתיקה יפו.

תל אביב

החלק האחרון של הנסיעה לוקח את המטיילים דרך העיר השוקקת תל אביב, המרכז התרבותי והפיננסי של המדינה. כאן, המטיילים יכולים לחקור את חיי הלילה התוססים של העיר, המוזיאונים ברמה עולמית שלה, והחופים המדהימים שלה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מירושלים לחיפה היא ברובה על כביש חוצה ישראל, שהוא כביש אגרה. האגרות משתנות בהתאם לשעה ביום ולסוג הרכב, אך העלות היא בדרך כלל בסביבות 10-15 שקלים (3-4 דולר). הכביש המהיר בדרך כלל במצב טוב, אך מטיילים צריכים להיות מודעים לפקק מדי פעם, במיוחד בשעות העומס. הנסיעה מירושלים לחיפה היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהאתרים המעניינים ביותר בארץ. בדרך יעברו המטיילים בהרי יהודה, במישור החוף ובעיר תל אביב. הנסיעה היא ברובה על כביש חוצה ישראל, שהוא כביש אגרה, ועל המטיילים להיות מודעים לפקק מדי פעם. בסך הכל, הנסיעה מירושלים לחיפה היא נסיעה של כ-80 מייל (129 ק"מ) ואורכת כשעתיים ורבע שעה, תלוי בתנועה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן