דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מירושלים לאריאל?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לאריאל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מירושלים לאריאל?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לאריאל?

הנסיעה מירושלים לאריאל היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים וההיסטוריים של ישראל, ותוכלו לחזות בכמה מהמראות האייקוניים ביותר של המדינה לאורך הדרך. המסע מתחיל בירושלים, בירת ישראל ואחת המקומות הערים העתיקות בעולם. משם תצאו צפונה על כביש 60, עוברים דרך הרי יהודה והעיר בית שמש. לאחר מכן תמשיכו לעיר מודיעין, לפני שתלכו מזרחה לכיוון העיר אריאל. לאחר שתגיעו לאריאל, תוכלו לחקור את העיר וסביבתה. אריאל היא עיר מודרנית, עם סצנה תרבותית תוססת ושפע של אטרקציות לחקור. תוכלו לבקר בין היתר באוניברסיטת אריאל, בגן הלאומי אריאל ובמוזיאון אריאל לאמנות.

המסלול

המסלול מירושלים לאריאל הוא מסלול פשוט יחסית. תעלה על כביש 60 צפונה מירושלים, תעבור דרך בית שמש ומודיעין לפני שתגיע לאריאל. לאורך הדרך, תוכלו לתפוס כמה מהחלקים היפים וההיסטוריים של ישראל.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

כשאתם עושים את דרככם מירושלים לאריאל, תוכלו לחזות בכמה מהמראות האיקוניים ביותר בישראל. תעברו בהרי יהודה על הגבעות המתגלגלות והצמחייה העבותה. תוכל גם להתבונן בנופי הים התיכון תוך כדי נסיעה לאורך החוף. תוכל גם לחזות בכמה מהאתרים ההיסטוריים לאורך הדרך. תעברו בעיר בית שמש, שבה נמצאות חורבותיה העתיקות של העיר התנ"כית בית שמש. כמו כן, תוכלו לחזות בנופים של העיר מודיעין, שבה נמצאות חורבותיה העתיקות של העיר התנ"כית מודיעין.

דעה אישית

הנסיעה מירושלים לאריאל היא דרך מצוינת לחקור כמה מהחלקים היפים וההיסטוריים של ישראל. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהמראות האייקוניים ביותר בארץ, ותוכלו לחזות בכמה מהנופים היפים ביותר לאורך הדרך. אם אתם מחפשים נסיעה קצרה אך עם נוף, אז זה המסלול המושלם עבורכם. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן