דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מירושלים לאילת?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לאילת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. כמה זמן הנסיעה מירושלים לאילת?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לאילת?

הנסיעה מירושלים לאילת היא ארוכה, אבל גם יפה. משך הנסיעה כשש שעות, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. המסלול מירושלים לאילת הוא צילום ישר במורד בקעת הערבה, אזור מדברי המשתרע מיים המלח ועד ים סוף. הנסיעה ברובה שטוחה וישרה, עם גבעות ועיקולים מדי פעם. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. החלק הראשון של הנסיעה הוא דרך מדבר יהודה, נוף עקר עם נווה מדבר מדי פעם. תוך כדי נסיעה תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ. נופי ים המלח מהכביש מרהיבים. אחרי ים המלח תיכנסו למדבר הנגב. זהו נוף עקר הרבה יותר ממדבר יהודה, אבל הוא עדיין יפה בדרכו שלו. תעברו דרך כמה עיירות וכפרים קטנים כשתעשו את דרככם דרומה. החלק האחרון של הנסיעה הוא דרך עמק הערבה. זהו עמק שופע וירוק שמתמלא בעצי תמרים וצמחייה אחרת. נופי ההרים מרחוק עוצרי נשימה. ברגע שתגיעו לאילת, יתוגמלו עם כמה מהחופים היפים בעולם. הים האדום הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש. יש גם שפע של פעילויות לעשות באזור, כגון שנורקלינג, צלילה ודיג.

זמן ומרחק

הנסיעה מירושלים לאילת היא כ-300 קילומטרים (186 מייל). בהתאם לתנועה ולגורמים אחרים, זה יכול לקחת בין חמש לשבע שעות כדי להשלים את הנסיעה.

למה לצפות בדרך

בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. מדבר יהודה הוא נוף עקר עם נווה מדבר מדי פעם. מדבר הנגב הוא נוף הרבה יותר עקר, אבל הוא עדיין יפה בדרכו שלו. עמק הערבה הוא עמק שופע וירוק, מלא בעצי תמרים וצמחייה נוספת. כמו כן תעברו דרך מספר עיירות וכפרים קטנים בדרך. אלו הם מקומות נהדרים לעצור בהם ולקבל ארוחה קלה או לאסוף כמה מזכרות.

דברים לעשות באילת

ברגע שתגיעו לאילת, יתוגמלו עם כמה מהחופים היפים בעולם. הים האדום הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהשמש. יש גם שפע של פעילויות לעשות באזור, כמו שנורקלינג, צלילה ודיג. באילת יש גם כמה מהחנויות הטובות ביותר בארץ. יש הרבה חנויות ושווקים שאפשר לחקור, כמו גם כמה מסעדות נהדרות.

השוואה מהירה

מ ל מֶרְחָק זְמַן
ירושלים אילת 300 ק"מ (186 מייל) 5-7 שעות

הנסיעה מירושלים לאילת היא ארוכה, אבל גם יפה. משך הנסיעה כשש שעות, תלוי בתנועה ובגורמים נוספים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. ברגע שתגיעו לאילת, יתוגמלו עם כמה מהחופים היפים בעולם. אם תרצו ללמוד עוד על המסע, תוכלו לצפות בסרטונים על הנסיעה מירושלים לאילת .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן