דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מחיפה למכללת תל חי?

כמה זמן הנסיעה מחיפה למכללת תל חי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מחיפה למכללת תל חי?

כמה זמן הנסיעה מחיפה למכללת תל חי?

הנסיעה מחיפה למכללת תל חי היא קצרה יחסית ואורכת כשעה וחצי בלבד. המרחק בין שני המקומות הוא כ-70 קילומטרים, והמסלול הוא ברובו על הכביש הראשי. המסע הוא מסע נופי, העובר באזור הגליל היפה בישראל. הנסיעה מחיפה למכללת תל חי היא מסע פופולרי, שכן המכללה ממוקמת בצפון הארץ ונגישה בקלות מחיפה. המכללה היא מוסד מוכר, המציע מגוון קורסים בתחומי המדע, הטכנולוגיה וההנדסה. הוא גם ביתם של מספר מרכזי מחקר ומעבדות. למי שמחפש לעשות את המסע מחיפה למכללת תל חי, קיימות מספר אפשרויות. האופציה הפופולרית ביותר היא לקחת אוטובוס, שאורכו כשעתיים ועולה בסביבות ה-20 שקלים. לחילופין, אפשר לקחת מונית, שאורכת כשעה ועולה בסביבות 100 שקלים.

המסלול

המסלול מחיפה למכללת תל חי הוא מסלול פשוט יחסית. הנסיעה מתחילה בחיפה, ולאחר מכן יוצאת צפונה על כביש 4. לאחר מכן המסלול פונה מזרחה לכביש 70, העובר דרך הישובים כרמיאל ומעלות-תרשיחא לפני הגעה למכללת תל חי.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה מחיפה למכללת תל חי היא נסיעה נופית, העוברת בכמה מהאזורים היפים בארץ. לאורך הדרך אפשר לחזות במראות הים התיכון, הגבעות המתגלגלות של אזור הגליל והיערות הירוקים והמוריקים של רמת הגולן.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה זְמַן עֲלוּת
אוֹטוֹבּוּס 2 שעות 20 שקלים
מוֹנִית 1 שעה 100 שקלים

לסיכום, הנסיעה מחיפה למכללת תל חי היא קצרה יחסית ואורכת כשעה וחצי בלבד. המסלול הוא ברובו על הכביש הראשי, והמסע הוא נופי, העובר בכמה מהחלקים היפים ביותר של המדינה. למי שמחפש לעשות את הנסיעה, יש כמה אפשרויות זמינות, כולל נסיעה באוטובוס או מונית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן