דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מחיפה לחרמון?

כמה זמן הנסיעה מחיפה לחרמון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מחיפה לחרמון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה מחיפה לחרמון

הנסיעה מחיפה לחרמון היא מסע נופי שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים באזור. משך הנסיעה כשעתיים ושלושים דקות, תלוי בתנועה ובמסלול שאתה לוקח. בדרך תעברו דרך עיר החוף חיפה, גבעות הגליל ורכס הרי החרמון המלכותי.

חיפה עד הגליל

החלק הראשון של הנסיעה לוקח אותך מחיפה לגליל. הנסיעה היא כשעה ורבע שעה, תלוי בתנועה. בדרך תעברו בעיר השוקקת חיפה, עם השווקים התוססים והנופים המדהימים של הים התיכון. תעברו גם בכפרים הציוריים של הגליל, על הגבעות המתגלגלות והצמחייה העבותה.

הגליל לחרמון

החלק השני של הנסיעה לוקח אותך מהגליל לחרמון. הנסיעה היא כשעה ורבע שעה, תלוי בתנועה. בדרך תעברו בגבעות הגליל המתגלגלות, עם הצמחייה העבותה והנופים המדהימים של הסביבה הכפרית. תעברו גם ברכס הרי החרמון המלכותי, עם פסגותיו המושלגות ונופים עוצרי נשימה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מחיפה לחרמון היא מסע נופי שלוקח אתכם בכמה מהנופים היפים באזור. בדרך תעברו בערים שוקקות, גבעות מתגלגלות, צמחייה עבותה ורכסי הרים מלכותיים. כמו כן, תהיה לכם הזדמנות לעצור ולחקור כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באזור, כמו החורבות העתיקות של קיסריה והכנרת.

השוואה מהירה

מ ל מֶרְחָק זְמַן
חיפה גָלִיל 75 ק"מ שעה 15 דקות
גָלִיל חרמון 75 ק"מ שעה 15 דקות
חיפה חרמון 150 ק"מ 2 שעות 30 דקות

דעה אישית

הנסיעה מחיפה לחרמון היא דרך מצוינת לחוות את יופיו של האזור. הנוף מהמם, והמסע מלא בעצירות מעניינות לאורך הדרך. זוהי דרך מצוינת להתרחק מההמולה של העיר ולחקור את היופי הטבעי של האזור. אני ממליץ בחום לקחת את הזמן כדי לעשות את הנסיעה ולחקור את האזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן