דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מוינה לבודפשט?

כמה זמן הנסיעה מוינה לבודפשט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מוינה לבודפשט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מוינה לבודפשט?

הנסיעה מוינה לבודפשט היא מסלול פופולרי למטיילים המעוניינים לחקור שתיים מהערים היפות באירופה. משך הנסיעה כארבע שעות ומשתרע על פני כ-300 קילומטרים. לאורך הדרך, תעברו דרך אזור כפרי מדהים, כמו גם כמה מהערים האייקוניות ביותר של אוסטריה והונגריה. המסלול מוינה לבודפשט הוא מסלול פשוט יחסית, וניתן להשלים אותו ביום אחד. המסע מתחיל בוינה, עיר הבירה של אוסטריה, ועוקב אחר הכביש המהיר A4 דרומה לכיוון הגבול ההונגרי. משם תמשיכו על הכביש המהיר M1 שייקח אתכם עד לבודפשט.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מוינה לבודפשט היא נסיעה נופית, ותעברו דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של אוסטריה והונגריה. תוך כדי נסיעה, תעברו דרך הערים גראץ, שומבתי וגיור, שכדאי לעצור בכולן אם יש לכם זמן. המסע גם לוקח אתכם דרך כמה מהנופים האייקוניים ביותר של אוסטריה והונגריה. תעברו דרך הגבעות המתגלגלות של האלפים האוסטריים, כמו גם המישורים השטוחים של פושטה ההונגרית. לאורך הדרך תעברו גם בכמה מהכרמים והיערות הציוריים ביותר של האזור.

מה לראות לאורך הדרך

אם יש לך זמן, יש הרבה אתרים לראות לאורך הדרך. בגראץ תוכלו לבקר בשלוסברג האייקוני של העיר, או לטייל בעיר העתיקה. ב-Szombathely, תוכלו לחקור את חורבות העיר הרומית סוואריה. וב-Győr, תוכלו לבקר בבנייני הבארוק היפים של העיר. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מחוץ לשביל, תוכלו גם לעשות עיקוף לעיירה הקטנה סופרון, שנמצאת ממש ליד הכביש המהיר M1. כאן תוכלו לחקור את הרחובות המרוצפים של העיירה, כמו גם את הכנסיות והביצורים היפים שלה.

דברים שכדאי לדעת לפני שאתה הולך

לפני שאתה יוצא למסע שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. ראשית, ודאו שיש לכם דרכון ויזה בתוקף אם אתם חוצים את הגבול בין אוסטריה להונגריה. שנית, ודאו שיש לכם מספיק דלק לנסיעה, שכן יש מעט תחנות דלק לאורך הדרך. לבסוף, ודא שיש לך רישיון נהיגה בתוקף, שכן בשתי המדינות יש חוקים נוקשים לגבי נהגים זרים.

דעה אישית

את הנסיעה מוינה לבודפשט עשיתי מספר פעמים, וזו תמיד הייתה חוויה נהדרת. הנוף מדהים, ויש הרבה מראות לראות לאורך הדרך. זו גם דרך מצוינת להכיר גם את אוסטריה וגם את הונגריה, שכן תעברו בכמה מהערים והנופים האייקוניים ביותר שלהן. אם אתם מחפשים טיול כביש נהדר, אז הנסיעה מוינה לבודפשט בהחלט שווה לשקול.

סיכום

הנסיעה מוינה לבודפשט היא דרך מצוינת לחקור שתיים מהערים היפות באירופה. הנסיעה אורכת כארבע שעות, ותעבור דרך כמה אזורים כפריים מדהימים וערים אייקוניות לאורך הדרך. ודאו שיש לכם דרכון ויזה בתוקף אם אתם חוצים את הגבול, ומספיק דלק לנסיעה. עם קצת תכנון, תהיה לך חווית טיול נהדרת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן