דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מהאנוי לסאפה?

כמה זמן הנסיעה מהאנוי לסאפה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מהאנוי לסאפה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מהאנוי לסאפה

הנסיעה מהאנוי לסאפה היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות היפות בווייטנאם. הנסיעה אורכת כחמש שעות, תלוי בתנועה, וזו דרך מצוינת לחקור את האזור הכפרי המדהים של צפון וייטנאם. בדרך תעברו בכמה מהנופים הציוריים ביותר במדינה, כולל שדות האורז המדורגים של עמק Muong Hoa וההרים המלכותיים של הפארק הלאומי Hoang Lien Son.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מהאנוי לסאפה היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות הנופיות ביותר בווייטנאם. הנסיעה אורכת כחמש שעות, תלוי בתנועה, וזו דרך מצוינת לחקור את האזור הכפרי המדהים של צפון וייטנאם. בדרך תעברו בכמה מהנופים הציוריים ביותר במדינה, כולל שדות האורז המדורגים של עמק מוונג הואה וההרים המלכותיים של הפארק הלאומי הואנג ליאן סון. הנסיעה מהאנוי לסאפה היא מפותלת. , עם הרבה פיתולים כשאתה עושה את דרכך בין ההרים. הכבישים בדרך כלל במצב טוב, אבל יש כמה קטעים שיכולים להיות די צרים ומפותלים. חשוב לנהוג בזהירות ולקחת את הזמן, מכיוון שהכבישים יכולים להיות די בוגדניים במקומות. הנוף לאורך הדרך עוצר נשימה, עם הרים ירוקים ושופעים, שדות אורז מדורגים ונופים מדהימים של הפארק הלאומי Hoang Lien Son. הנסיעה היא גם הזדמנות מצוינת לחוות את התרבות של צפון וייטנאם, כאשר תעברו דרך כפרים ועיירות קטנות בדרך.

מה להביא על הכונן

בנסיעה מהאנוי לסאפה, חשוב להיות מוכנים לנסיעה. הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים, כמו גם מפה של האזור כדי שתוכלו לתכנן את המסלול שלכם. כמו כן, כדאי להביא ערכת עזרה ראשונה וכן צמיג רזרבי וג'ק לכל בעיה מכנית.

עוצרים בדרך

יש הרבה עצירות בדרך מהאנוי לסאפה, כך שתוכלו לקחת את הזמן ולחקור את האזור. כמה מהתחנות הפופולריות ביותר כוללות את הפארק הלאומי Hoang Lien Son, עמק Muong Hoa והכפרים Ta Phin ו-Cat Cat. עצירות אלו נהדרות לתצפית על הנוף המדהים ולחוות את התרבות של צפון וייטנאם.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מהאנוי לסאפה, חשוב להיות מוכנים לנסיעה. הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים, כמו גם מפה של האזור כדי שתוכלו לתכנן את המסלול שלכם. כמו כן, כדאי להביא ערכת עזרה ראשונה וכן צמיג רזרבי וג'ק לכל בעיה מכנית. בנוסף, חשוב לנהוג בזהירות ולקחת את הזמן, מכיוון שהכבישים יכולים להיות די בוגדניים במקומות.

סיכום

הנסיעה מהאנוי לסאפה היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות היפות בווייטנאם. הנסיעה אורכת כחמש שעות, תלוי בתנועה, וזו דרך מצוינת לחקור את האזור הכפרי המדהים של צפון וייטנאם. בדרך תעברו בכמה מהנופים הציוריים ביותר במדינה, כולל שדות האורז המדורגים של עמק Muong Hoa וההרים המלכותיים של הפארק הלאומי Hoang Lien Son. עם שפע עצירות בדרך, תוכלו לקחת את הזמן ולחקור את האזור ולחוות את התרבות של צפון וייטנאם. למידע נוסף על הנסיעה מהאנוי לסאפה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן