דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור?

כמה זמן הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור

הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור היא מסע יפהפה שלוקח אתכם דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בבלקן. אורכו של המסלול הוא כ-200 קילומטרים ואורך כשלוש וחצי שעות. בדרך תעברו בכמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר בקרואטיה, כמו גם בכמה מהנוף ההרים עוצר הנשימה באזור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור היא נסיעה ציורית, עם שפע הזדמנויות לחזות בנופים המדהימים של הים האדריאטי וההרים שמסביב. כשאתם עושים את דרככם לאורך המסלול, תעברו דרך כמה מהעיירות והכפרים היפים ביותר בקרואטיה, כמו סטון, סלנו וקאבטאט. תהיה לכם גם הזדמנות לחקור את הפארק הלאומי המדהים קרקה, שהוא ביתם של כמה מהמפלים המרשימים ביותר באזור.

דברים לעשות לאורך הדרך

כשאתם עושים את דרככם מדוברובניק לדורמיטור, יש הרבה דברים לעשות ולראות לאורך הדרך. בסטון תוכלו לחקור את חומות העיר העתיקות, שהן מהארוכות באירופה. אתה יכול גם לבקר במחבתות המלח הסמוכות, שהן מקום נהדר להתרשם מהנופים המדהימים של הים האדריאטי. בסלאנו תוכלו לחקור את החופים היפים ולשוט בסירה אל האי הסמוך מלייט. בCavtat, תוכלו לבקר בארמון הרקטור המהמם ולחקור את העיר העתיקה.

הפארק הלאומי קרקה

הפארק הלאומי קרקה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לאורך הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור. בפארק נמצאים כמה מהמפלים המרשימים ביותר באזור, כמו גם מגוון חיות בר וצמחים. אתה יכול לחקור את הפארק ברגל או לשוט בסירה לאורך הנהר. יש גם שפע של הזדמנויות ליהנות מהנופים המדהימים של ההרים שמסביב.

האי קורצ'ולה

האי קורצ'ולה הוא יעד פופולרי נוסף לאורך הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור. האי הוא ביתם של כמה מהחופים היפים בקרואטיה, כמו גם מגוון אתרים היסטוריים. תוכלו לחקור את העיר העתיקה של קורצ'ולה, שהיא ביתם של כמה מהארכיטקטורות של ימי הביניים השמורים ביותר באזור. תוכלו גם לצאת לשיט בסירה אל האי הסמוך לאסטובו, המהווה בית לכמה מהנופים המדהימים ביותר בים האדריאטי.

סיכום

הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור היא מסע יפהפה שלוקח אתכם דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר בבלקן. לאורך הדרך, תהיה לכם הזדמנות לחקור כמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר בקרואטיה, כמו גם כמה מהנוף ההרים עוצר הנשימה באזור. תוכלו גם לחזות בנופים המדהימים של הים האדריאטי ולחקור כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באזור, כגון הפארק הלאומי קרקה והאי קורצ'ולה. לכן, אם אתם מחפשים נסיעה נופית שלוקחת אתכם דרך כמה מהמקומות היפים ביותר בקרואטיה, אז הנסיעה מדוברובניק לדורמיטור היא הבחירה המושלמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן