דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבריסל להאג?

כמה זמן הנסיעה מבריסל להאג?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מבריסל להאג?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסע

הנסיעה מבריסל להאג היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול משתרע על מרחק של כ-150 קילומטרים ועובר דרך הולנד, בלגיה וגרמניה. המסע הוא ברובו על כבישים מהירים, עם כמה קטעים על כבישים קטנים יותר. המסע מתחיל בבריסל, בירת בלגיה. בריסל היא עיר תוססת, מלאה בהיסטוריה ותרבות. הוא ביתם של האיחוד האירופי וארגונים בינלאומיים רבים. היא ידועה גם בזכות השוקולד והוופל הטעים שלה. האג היא העיר השלישית בגודלה בהולנד ומושב הממשלה. זוהי עיר יפה, עם הרבה פארקים, מוזיאונים ואטרקציות נוספות. זה גם ביתם של בית הדין הבינלאומי לצדק ובית הדין הפלילי הבינלאומי.

השוואה מהירה

עִיר אוּכְלוֹסִיָה אטרקציות
בריסל 1.2 מיליון האיחוד האירופי, שוקולד, וופלים
האג 530,000 בית הדין הבינלאומי לצדק, בית הדין הפלילי הבינלאומי, פארקים, מוזיאונים

פרטי מסלול

המסלול מבריסל להאג הוא פשוט וקל לביצוע. הוא מתחיל בבריסל ועובר דרך הולנד, בלגיה וגרמניה. הנסיעה אורכת כשעתיים וחמש עשרה דקות. החלק הראשון של הנסיעה הוא על הכביש המהיר A12, העובר דרך הולנד. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש בו הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. לאחר כשעה וחצי, הכביש המהיר מסתיים בעיר אוטרכט. מאוטרכט המסלול ממשיך בכבישים קטנים יותר. המסע עובר בערים רוטרדם ודלפט לפני ההגעה להאג. הנסיעה היא ברובה בכבישים קטנים יותר, אך ישנם קטעים בכבישים מהירים.

דברים לעשות בהאג

האג היא עיר יפה, מלאה בפארקים, מוזיאונים ואטרקציות נוספות. בעיר נמצאים בית הדין הבינלאומי לצדק ובית הדין הפלילי הבינלאומי. זה גם ביתו של Mauritshuis, מוזיאון המאכלס כמה מהציורים המפורסמים ביותר בעולם. העיר היא גם ביתו של ארמון השלום, בניין שבו שוכן בית הדין הבינלאומי לצדק. בעיר נמצא גם הביננהוף, קומפלקס מבנים המאכלס את הפרלמנט ההולנדי. בעיר נמצא גם מוזיאון Escher, המוקדש ליצירותיו של האמן ההולנדי MC Escher. במוזיאון נמצאות כמה מיצירותיו המפורסמות ביותר של Escher, כולל התסלות המפורסמות שלו.

סיכום

הנסיעה מבריסל להאג היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול פשוט וקל למעקב, ועובר דרך הולנד, בלגיה וגרמניה. הנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים, עם כמה קטעים בכבישים קטנים יותר. האג היא עיר יפה, מלאה בפארקים, מוזיאונים ואטרקציות אחרות. הוא ביתם של בית הדין הבינלאומי לצדק ובית הדין הפלילי הבינלאומי. זה גם ביתו של Mauritshuis, מוזיאון המאכלס כמה מהציורים המפורסמים ביותר בעולם. למידע נוסף על המסע מבריסל להאג, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן