דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי?

כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי

הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי היא ארוכה, אבל היא גם אחת הטיולים היפים והמשתלמים ביותר שתוכלו לעשות בתאילנד. הנסיעה אורכת כ-12 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ובתנועה. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, אבל יש כמה כבישים הרריים מפותלים שיכולים להוסיף לזמן. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר בתאילנד, כולל יערות ירוקים, גבעות מתגלגלות וכפרים ציוריים.

למה לצפות בנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי

הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי היא ארוכה, אבל היא גם אחת הטיולים היפים והמשתלמים ביותר שתוכלו לעשות בתאילנד. הנסיעה אורכת כ-12 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ובתנועה. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, אבל יש כמה כבישים הרריים מפותלים שיכולים להוסיף לזמן. בדרך, תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר בתאילנד, כולל יערות ירוקים, גבעות מתגלגלות וכפרים ציוריים. החלק הראשון של הנסיעה הוא על הכביש המהיר, והוא יכול להיות די מונוטוני. עם זאת, ברגע שיורדים מהכביש המהיר ואל כבישי ההרים המפותלים, הנוף משתנה באופן דרמטי. תהיו מוקפים ביערות ירוקים, גבעות מתגלגלות וכפרים ציוריים. הכבישים יכולים להיות די צרים ומפותלים, ולכן חשוב לנהוג בזהירות.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך מבנגקוק לצ'אנג מאי. אם יש לכם זמן, תוכלו לעצור בכמה מהכפרים הקטנים ולחקור את התרבות המקומית. תוכלו גם לבקר בכמה מהפארקים הלאומיים ולהתבונן בנוף המדהים. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה לאורך הדרך, כך שתוכלו לעצור לארוחה קלה או למשקה מרענן.

בקר בארמון הגדול בבנגקוק

אם אתה מתחיל את המסע שלך בבנגקוק, אתה בהחלט צריך להקדיש את הזמן לבקר בארמון הגדול. זהו אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בתאילנד וזה חובה לראות לכל מי שמבקר במדינה. הארמון הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה תאילנדית מסורתית וזה מקום נהדר לחקור ולהתרשם מהיופי של העיר.

חקור את העיר העתיקה של איוטאיה

Ayutthaya היא עיר עתיקה הממוקמת ממש מחוץ לבנגקוק. היא הייתה פעם בירת תאילנד וכיום היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר מלאה במקדשים וחורבות עתיקות, והיא מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה של תאילנד.

דעה אישית

הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי היא דרך מצוינת לחקור את תאילנד ולהתבונן בכמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. המסע ארוך, אבל שווה את זה בגלל הנופים והחוויות המדהימות שתזכו בדרך. אם יש לך זמן, אני בהחלט ממליץ לקחת את הנסיעה ולחקור את הארץ בקצב שלך. תוכל למצוא מידע נוסף על הנסיעה מבנגקוק לצ'אנג מאי ביוטיוב ובוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן