דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לפטאיה?

כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לפטאיה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבנגקוק לפטאיה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבנגקוק לפטאיה: סקירה מהירה

בנגקוק ופטאיה הן שניים מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. בנגקוק היא עיר הבירה ופטאיה היא עיירת נופש על החוף השוכנת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד. שתי הערים נמצאות במרחק של כ-150 קילומטרים, והנסיעה מבנגקוק לפטאיה אורכת כשעתיים וחצי. המסלול מבנגקוק לפטאיה הוא ירי ישר במורד הכביש המהיר, והנסיעה קלה יחסית. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. הנוף ברובו שטוח וחסר אירועים, אבל יש כמה אתרים מעניינים לראות, כמו העיר העתיקה איוטאיה והארמון המלכותי באנג פא-אין.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבנגקוק לפטאיה היא פשוטה למדי. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. הנוף ברובו שטוח וחסר אירועים, אבל יש כמה אתרים מעניינים לראות, כמו העיר העתיקה איוטאיה והארמון המלכותי באנג פא-אין. הכביש המהיר מסומן היטב ויש הרבה שלטים שיעזרו לכם למצוא את הדרך. המהירות המותרת היא בדרך כלל בסביבות 80 קילומטרים לשעה, אך היא יכולה להיות גבוהה יותר באזורים מסוימים. יש גם הרבה תחנות דלק לאורך הדרך, כך שלא תצטרכו לדאוג שיגמר הדלק.

דברים שכדאי לעשות בפטאיה

פטאיה היא עיירת נופש פופולרית על החוף הממוקמת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד. העיר ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, החופים היפים, ואטרקציות רבות. יש הרבה דברים לעשות בפטאיה, מביקור במקדשים ובמוזיאונים הרבים וכלה בהשתתפות בספורט ימי וחקר האיים הסמוכים. העיר היא גם ביתם של מספר מרכזי קניות, שווקים ומסעדות. יש שפע של פעילויות לכל הגילאים, מהפעילויות הידידותיות למשפחות בפארק המים Cartoon Network Amazone ועד חיי הלילה המותאמים יותר למבוגרים.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לנסוע מבנגקוק לפטאיה?

ת: הנסיעה מבנגקוק לפטאיה אורכת כשעתיים וחצי.

ש: האם הכביש המהיר מתוחזק היטב?

ת: כן, הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש הרבה תחנות מנוחה בדרך.

ש: מה ניתן לעשות בפטאיה?

ת: יש הרבה דברים לעשות בפטאיה, מביקור במקדשים ובמוזיאונים הרבים ועד להשתתפות בספורט ימי וחקר האיים הסמוכים. העיר היא גם ביתם של מספר מרכזי קניות, שווקים ומסעדות.

סיכום

הנסיעה מבנגקוק לפטאיה היא קלה יחסית, אורכת כשעתיים וחצי. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. הנוף ברובו שטוח וחסר אירועים, אבל יש כמה אתרים מעניינים לראות. לאחר הגעתכם לפטאיה, יש שפע של פעילויות לכל הגילאים, מהפעילויות הידידותיות למשפחות בפארק המים Cartoon Network Amazone ועד לחיי הלילה המותאמים יותר למבוגרים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן