דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבית שמש לבני ברק?

כמה זמן הנסיעה מבית שמש לבני ברק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מבית שמש לבני ברק?

כמה זמן הנסיעה מבית שמש לבני ברק?

הנסיעה מבית שמש לבני ברק היא קצרה יחסית ואורכת כ-25 דקות. המסלול הוא ירייה ישרה, ללא עקיפות או פניות גדולות. המרחק הכולל הוא כ-12 ק"מ, והמסלול הוא ברובו על כבישים מהירים. הנסיעה מתחילה בבית שמש, עיר השוכנת בהרי יהודה במרכז הארץ. בעיר מתגוררת אוכלוסייה גדולה של יהודים דתיים, והיא ידועה בבתי הכנסת והאתרים הדתיים הרבים שבה. מבית שמש המסלול לוקח נהגים מזרחה על כביש 38, הידוע גם ככביש ירושלים-תל אביב. הכביש המהיר עובר בכמה ישובים קטנים ובהם מבוא מודיעים, נס הרים וגבעת זאב. לאחר כרבע שעה הכביש המהיר מגיע לעיר בני ברק השוכנת ממש מזרחית לתל אביב. בני ברק היא עיר מאוכלסת בצפיפות, ובה מתגוררת אוכלוסייה גדולה של חרדים.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מבית שמש לבני ברק היא ברובה בכבישים מהירים, כך שהנהגים צריכים לצפות להיתקל בתנועה מסוימת. המסלול קצר יחסית, עם זאת, כך שהתנועה לא אמורה להיות גרועה מדי. הנהגים צריכים גם להיות מודעים לכך שהמסלול עובר בשטח הררי, ולכן עליהם להיות מוכנים לכמה עיקולים וסיבובים.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מבית שמש לבני ברק קצרה יחסית, אבל עדיין יש כמה מראות מעניינים לראות בדרך. הנהגים יעברו במספר ישובים וכפרים קטנים, ביניהם מבוא מודיעים, נס הרים וגבעת זאב. בעיירות אלו יש נוף יפהפה, ושווה לעצור בהן אם הזמן מאפשר. הנהגים יעברו גם בעיר רמת גן, שבה נמצאים כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של ישראל. בעיר נמצאים בורסת היהלומים, הבורסה לניירות ערך בתל אביב ומרכז עזריאלי, שהוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בארץ.

טיפים עבור הכונן

על הנהגים להיות מודעים לכך שהמסלול מבית שמש לבני ברק הוא ברובו על כבישים מהירים, ולכן יש להיערך לתנועה מסוימת. הנהגים צריכים גם להיות מודעים לכך שהמסלול עובר בשטח הררי, ולכן עליהם להיות מוכנים לכמה עיקולים וסיבובים. לבסוף, הנהגים צריכים להיות מודעים לכך שהמסלול עובר באזורים מיושבים בכבדות, ולכן עליהם להיות מוכנים לעיכובים מסוימים. כמו כן, מומלץ לתכנן מראש ולאפשר זמן נוסף במקרה של עיכובים בלתי צפויים. למידע נוסף על המסלול, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן