דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבית רימון לאפרת?

כמה זמן הנסיעה מבית רימון לאפרת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבית רימון לאפרת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירת המסלול מבית רימון לאפרת

הנסיעה מבית רימון לאפרת היא קצרה יחסית, כשהמסלול לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים באזור. המרחק הכולל הוא קצת יותר מ-40 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-45 דקות. המסלול לוקח אותך דרך הרי יהודה, עובר ביישובים בית שמש, קריית ארבע וחברון לפני ההגעה לאפרת.

המסלול בפירוט

המסלול מבית רימון לאפרת הוא מסלול פשוט יחסית, כאשר רוב הנסיעה מתבצעת על כביש 60. חלקו הראשון של המסע לוקח אותך דרך הרי יהודה, עוברים ביישובים בית שמש, קרית ארבע, ו חברון. לאחר המעבר בחברון, המסלול לוקח אותך דרך אזור גוש עציון, לפני שמגיעים לבסוף לאפרת.

בית רימון עד בית שמש

חלקו הראשון של המסע לוקח אתכם מבית רימון לבית שמש, מרחק של כ-17 קילומטרים. המסע לוקח אותך דרך הרי יהודה, כשהמסלול עובר על פני הישובים מבוא חורון וגבעת זאב. זמן הנסיעה המשוער עבור חלק זה של הנסיעה הוא כ-20 דקות.

בית שמש עד קריית ארבע

חלקו השני של המסע לוקח אתכם מבית שמש לקריית ארבע, מרחק של כ-12 קילומטרים. המסלול לוקח אותך דרך הרי יהודה, עובר ליד הישובים תקוע ונוקדים. זמן הנסיעה המשוער עבור חלק זה של הנסיעה הוא כ-15 דקות.

קריית ארבע עד חברון

החלק השלישי של המסע לוקח אותך מקריית ארבע לחברון, מרחק של כ-8 קילומטרים. המסלול לוקח אותך דרך הרי יהודה, עובר ביישובים חלחול וקריית ארבע. זמן הנסיעה המשוער לחלק זה של הנסיעה הוא כ-10 דקות.

חברון לאפרת

החלק האחרון של המסע לוקח אתכם מחברון לאפרת, מרחק של כ-5 קילומטרים. המסלול לוקח אותך דרך אזור גוש עציון, עובר ביישובים אלעזר ונווה דניאל. זמן הנסיעה המשוער לחלק זה של הנסיעה הוא כ-10 דקות.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה מבית רימון לאפרת לוקחת אתכם דרך כמה מהנופים היפים באזור. בדרך תעברו ביישובים בית שמש, קריית ארבע וחברון וכן באזור גוש עציון. כמו כן, תהיה לכם הזדמנות לראות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של האזור, כולל מערת המכפלה בחברון ונקודת התצפית של גוש עציון.

שאלות ותשובות

  • ש: האם יש אגרה לאורך המסלול?
  • ת: לא, אין אגרה לאורך המסלול.
  • ש: האם יש תחנות מנוחה לאורך המסלול?
  • ת: כן, ישנן מספר תחנות מנוחה לאורך המסלול, כולל בבית שמש, קרית ארבע וחברון.
  • ש: האם יש נקודות נוף לאורך המסלול?
  • ת: כן, יש כמה נקודות נוף לאורך המסלול, כולל מצפור גוש עציון.

סיכום

הנסיעה מבית רימון לאפרת היא קצרה יחסית, כשהמסלול לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים באזור. המרחק הכולל הוא קצת יותר מ-40 קילומטרים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-45 דקות. בדרך תעברו ביישובים בית שמש, קריית ארבע וחברון וכן באזור גוש עציון. כמו כן, תהיה לכם הזדמנות לראות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של האזור, כולל מערת המכפלה בחברון ונקודת התצפית של גוש עציון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן