דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מביג בן ללונדון איי?

כמה זמן הנסיעה מביג בן ללונדון איי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מביג בן ללונדון איי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ביג בן והלונדון איי

הביג בן האייקוני והעין של לונדון הם שניים מציוני הדרך המוכרים ביותר בלונדון, אנגליה. ממוקמות בלב העיר, שתי האטרקציות הללו הן בגדר חובה לכל מבקר בעיר. אבל כמה זמן הנסיעה מביג בן ללונדון איי?

מרחק וזמן

המרחק בין הביג בן ללונדון איי הוא כ-1.5 מייל, או 2.4 ק"מ. בהתאם למסלול שנלקח, הנסיעה יכולה להימשך בין 10 ל-20 דקות. התנועה בלונדון יכולה להיות בלתי צפויה, ולכן עדיף לתכנן את הסוף הארוך יותר של הזמן המשוער.

תחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית היא אופציה מצוינת למי שמחפש לנסוע בין הביג בן ללונדון איי. תחנת הרכבת התחתית הקרובה ביותר לביג בן היא ווסטמינסטר, שנמצאת במרחק הליכה קצר משם. משם, המבקרים יכולים לקחת את קו Jubilee לתחנת ווטרלו, שהיא התחנה הקרובה ביותר ללונדון איי. הנסיעה אורכת כ-10 דקות.

שירותי מוניות ושיתוף נסיעות

מוניות ושירותי שיתוף נסיעות זמינים גם למי שמחפש לנסוע בין הביג בן ללונדון איי. מוניות זמינות בשני המיקומים, ושירותי שיתוף נסיעות כגון Uber ו- Lyft זמינים גם כן. עלות מונית או שירות שיתוף נסיעות תהיה תלויה בשעה ביום ובמסלול שנלקח.

הליכה

לאלו המחפשים לחזות במראות של לונדון, הליכה היא אפשרות מצוינת. ההליכה מביג בן ללונדון איי אורכת כ-30 דקות, תלוי במסלול שנלקח. המסלול עובר דרך כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של לונדון, כולל כיכר טרפלגר, בתי הפרלמנט ונהר התמזה. לא משנה איך תבחרו לנסוע בין הביג בן ללונדון איי, זו בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על שתי האטרקציות האייקוניות הללו בלונדון, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן