דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרסטייר?

כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרסטייר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרסטייר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסלול מבודפשט לקרסטיר

הנסיעה מבודפשט לקרסטיר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הונגריה, ותוכלו לראות כמה מהמראות האייקוניים ביותר של המדינה לאורך הדרך. משך הנסיעה הוא כ-5 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה ובמסלול שאתה לוקח.

המסלול

המסלול מבודפשט לקרסטייר הוא צילום ישר, לוקח אותך דרך הכפר ההונגרי. תתחילו בבודפשט, בירת הונגריה, ותלכו דרומה על הכביש המהיר M1. תעברו דרך העיירות Szeged, Kecskemét ו-Szolnok לפני שתגיעו ל-Krestire. לאורך הדרך, תהיה לך הזדמנות לחזות בכמה מהמראות האיקוניים ביותר של הונגריה, כולל נהר הדנובה, המישור ההונגרי הגדול והפארק הלאומי הורטובאגי.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מבודפשט לקרסטייר היא הזדמנות מצוינת לחזות בכמה מהמראות האייקוניים ביותר של הונגריה. כשאתם נוסעים לאורך הכביש המהיר M1, תהיה לכם הזדמנות לספוג את נהר הדנובה, המישור ההונגרי הגדול והפארק הלאומי הורטובאגי. תעברו גם דרך כמה מהעיירות היפות ביותר בהונגריה, כולל סגד, קסקמט וסולנוק.

עלות המסע

עלות הנסיעה מבודפשט לקרסטייר תהיה תלויה בסוג הרכב שבו אתה נוהג ובמסלול שאתה לוקח. אם אתה נוהג במכונית, אתה יכול לצפות לשלם כ-20 אירו באגרה עבור הנסיעה. אם אתה נוסע באוטובוס, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 15 אירו עבור כרטיס בכיוון אחד.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן עֲלוּת
כ-300 ק"מ 5 שעות ו-30 דקות €20 (רכב) או €15 (אוטובוס)

סיכום

הנסיעה מבודפשט לקרסטיר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הונגריה, ותוכלו לראות כמה מהמראות האייקוניים ביותר של המדינה לאורך הדרך. משך הנסיעה הוא כ-5 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה ובמסלול שאתה לוקח. עלות הנסיעה תהיה תלויה בסוג הרכב שבו אתה נוהג ובמסלול שאתה לוקח.

שאלות ותשובות

האם יש עצירות בדרך?

כן, יש הרבה עצירות בדרך. אתה יכול לעצור בכל אחת מהעיירות שאתה עובר בהן, כולל Szeged, Kecskemét ו-Szolnok. אתה יכול גם לעצור בפארק הלאומי Hortobágy להפסקה.

האם בטוח לנהוג בלילה?

כן, בדרך כלל בטוח לנהוג בלילה. עם זאת, עדיף תמיד להיות זהיר ולנהוג בזהירות. וודאו שאתם נחים היטב לפני היציאה לדרך, והיו מודעים לסביבתכם בכל עת.

האם יש כבישי אגרה?

כן, יש כבישי אגרה לאורך המסלול. אם אתה נוהג במכונית, אתה יכול לצפות לשלם כ-20 אירו באגרה עבור הנסיעה. אם אתה נוסע באוטובוס, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 15 אירו עבור כרטיס בכיוון אחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן