דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לקריית גת?

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לקריית גת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לקריית גת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסלול

הנסיעה מבאר שבע לקריית גת היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול נמצא ברובו על הכביש הראשי, כביש 40, ועובר בכמה מהנופים היפים של מדבר הנגב. לאורך הדרך, תעברו דרך מספר עיירות וכפרים קטנים, המספקים שפע של הזדמנויות לעצור ולחקור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבאר שבע לקריית גת נעימה, עם הרבה מראות לראות לאורך הדרך. ביציאה מבאר שבע תעברו דרך הישובים הקטנים אופקים ונתיבות לפני שתגיעו למדבר הנגב. כאן תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של הנוף המדברי, על גבעותיו המתגלגלות ודיונות החול. בהמשך המסע, תעברו דרך הישובים ירוחם ודימונה לפני שתגיעו לעיר קרית גת. . לאורך הדרך תוכלו לחזות במראות של מדבר הנגב, לרבות חורבות עבדת העתיקות ושמורת הטבע הסמוכה.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש המון דברים לעשות לאורך המסלול מבאר שבע לקריית גת. אם אתם מחפשים הפסקה מהנסיעה, תוכלו לעצור באופקים ולחקור את האטרקציות הרבות של העיירה. אלה כוללים את מוזיאון אופקים, המאכלס אוסף של חפצים מהעבר של האזור, וגן החיות של אופקים, שבו חיים מגוון בעלי חיים. אם אתם מחפשים חוויה פעילה יותר, תוכלו לצאת לטיול רגלי בנגב מִדבָּר. האזור הוא ביתם של מגוון מסלולים, החל מקלים ועד מאתגרים, ותוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של הנוף המדברי.

גן לאומי עבדת

אחד משיאי הנסיעה מבאר שבע לקריית גת הוא עצירה בגן הלאומי עבדת. באתר עתיק זה נמצאות חורבותיה של עיר נבטית עתיקה, שהייתה בעבר מוקד מסחר מרכזי באזור. הפארק הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבועים וצבועים.

אגם ירוחם

גולת הכותרת נוספת של הנסיעה היא עצירה באגם ירוחם. האגם הגדול הזה הוא ביתם של מגוון ציפורים, כולל שקנאים, פלמינגו ואנפות. זוהי גם נקודה פופולרית לדיג, ותוכלו לשכור סירה ולחקור את המפרצונים והמבואות הרבים של האגם.

סיכום

הנסיעה מבאר שבע לקריית גת היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. לאורך הדרך תוכלו לחזות בנופים המדהימים של מדבר הנגב, כמו גם לחקור כמה מהאטרקציות הרבות של האזור. בין אם אתם מחפשים נסיעה רגועה או הרפתקה פעילה, במסלול מבאר שבע לקרית גת יש משהו לכל אחד.

  • הנסיעה מבאר שבע לקריית גת אורכת קצת יותר משעה.
  • המסלול עובר בכמה מהנופים היפים של מדבר הנגב.
  • תוכלו לעצור באופקים ולחקור את האטרקציות הרבות של העיירה.
  • ניתן לצאת לטיול רגלי במדבר הנגב.
  • תוכלו לבקר בגן הלאומי עבדת ולחקור את חורבותיה של עיר נבטית עתיקה.
  • ניתן לעצור באגם ירוחם ולחקור את המפרצונים והמבואות הרבים שבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן