דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאשקלון לים המלח?

כמה זמן הנסיעה מאשקלון לים המלח?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מאשקלון לים המלח?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא

הנסיעה מאשקלון לים המלח היא מסע בכמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. מעיר החוף אשקלון ועד למעמקי ים המלח המלוחים, הנסיעה היא מסע של גילוי וחקר. בדרך תעברו בין הגבעות המתגלגלות של הרי יהודה, הירוק השופע של בקעת הירדן והמדבר העז של הנגב. מאמר זה יספק סקירה כללית של הנסיעה, למה לצפות בדרך ומה לעשות כשתגיעו לשם.

הנהיגה

הנסיעה מאשקלון לים המלח היא כ-80 ק"מ (50 מייל) ואורכת כשעה וחצי עד שעתיים, תלוי בתנועה ובמסלול הנסיעה. המסלול הישיר ביותר הוא לעלות על כביש 6 דרומה מאשקלון, ואז לפנות לכביש 90 ולעקוב אחריו עד ים המלח. בדרך תעברו בערים אשדוד, יבנה ובאר שבע וכן ביישובים דימונה וערד.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאשקלון לים המלח היא מסע בכמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. בנסיעה דרומה תעברו בין הגבעות המתגלגלות של הרי יהודה, הירוק השופע של בקעת הירדן והמדבר העז של הנגב. בדרך תעברו גם בעיר העתיקה באר שבע, העיר התנכית ערד והעיר המודרנית דימונה.

דברים לעשות בים המלח

כשמגיעים לים המלח יש מגוון פעילויות מהן. אפשר לטבול במים המלוחים של הים, שאומרים שיש לו סגולות מרפא. תוכלו גם לשוט בסירה על הים, או לבקר באחד מאתרי הנופש והספא הרבים הממוקמים לאורך החוף. אם אתה מרגיש הרפתקני, אתה יכול אפילו לנסות את כוחך בגלישת חול או רכיבה על גמלים.

סיכום

הנסיעה מאשקלון לים המלח היא מסע בכמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם. בדרך תעברו בין הגבעות המתגלגלות של הרי יהודה, הירוק השופע של בקעת הירדן והמדבר העז של הנגב. כשמגיעים לים המלח יש מגוון פעילויות ליהנות, משחייה במים המלוחים ועד גלישת חול ורכיבה על גמלים. אז אם אתם מחפשים הרפתקה, למה שלא תיסעו מאשקלון לים המלח?

משאבים נוספים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן