דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסלול

המסלול מאילת לעקבה הוא מסלול קצר יחסית, ומשתרע על מעט יותר מ-80 קילומטרים (50 מייל). הנסיעה אורכת כשעה וארבעים דקות, תלוי בתנועה ובתנאים אחרים. המסלול הוא קו ישר, ללא עקיפות או פניות גדולות. הדרך מתוחזקת היטב והנוף יפהפה, עם ים סוף מצד אחד והמדבר מהצד השני.

לעבור את הגבול

הגבול בין ישראל לירדן נמצא בעיר עקבה. מעבר הגבול פתוח הן לאזרחים ישראלים והן לירדנים, וכן לתיירים ממדינות אחרות. המעבר הוא פשוט יחסית, כאשר לשתי המדינות יש נוהלי הגירה ומכס משלהן. חשוב לציין שהמעבר פתוח רק בשעות היום ולכן חשוב לתכנן בהתאם.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה מאילת לעקבה היא הזדמנות מצוינת לחזות בכמה מהנופים המדהימים של האזור. בדרך תעברו בעיר עין גדי, יעד תיירותי פופולרי הידוע בנווה המדבר השופע ובמעיינותיו הטבעיים. תעברו גם בעיר ערד, שבה נמצאים מספר אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם חורבות מבצר עתיק.

הים האדום

הים האדום הוא גוף מים יפהפה המשתרע ממפרץ עקבה ועד לתעלת סואץ. לאורך המסלול תוכלו לחזות בנופים המדהימים של הים, על מימיו הצלולים ושוניות האלמוגים התוססות. הים האדום הוא גם ביתם של מגוון של חיים ימיים, כולל דולפינים, לווייתנים וצבים.

המדבר

המדבר מהווה ניגוד מוחלט לים האדום, על מרחב החול העצום שלו ושטח סלעי. לאורך המסלול תוכלו לחזות בנופים המדהימים של המדבר, על הדיונות המתגלגלות וההרים הסלעיים. המדבר הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, גמלים ולטאות.

סיכום

הנסיעה מאילת לעקבה היא הזדמנות מצוינת לחזות בכמה מהנופים המדהימים של האזור. המסלול קצר וישיר יחסית, והנוף יפהפה, עם ים סוף מצד אחד והמדבר מהצד השני. מעבר הגבול פשוט יחסית, והנסיעה היא הזדמנות מצוינת לחזות בכמה מהנופים המדהימים של האזור. למידע נוסף על האזור, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה . כדי לקבל הבנה טובה יותר של המסלול, אתה יכול לצפות בסרטונים ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן