דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מאילת לעקבה?

איילת לעקבה: מסע דרך המזרח התיכון

איילת לעקבה הוא מסלול פופולרי למטיילים במזרח התיכון. המסע הוא כ-250 קילומטרים, או 155 מיילים, ואורך כארבע שעות. המסלול עובר בכמה מהנופים היפים והמגוונים באזור, מהגבעות המתגלגלות של בקעת הירדן ועד למדבר העז של ואדי רום.

המסלול

המסלול מעילת לעקבה הוא קו ישר, העובר בערים מען, פטרה, וואדי רום. המסע מתחיל באילת, עיירה קטנה בבקעת הירדן. משם עובר המסלול בעיר מען, הידועה בחורבותיה העתיקות ובשווקיה התוססים. התחנה הבאה היא פטרה, העיר העתיקה החצובה במצוקי אבן החול. אחרי פטרה המסלול עובר במדבר ואדי רום, נוף עז ויפה של חול ותצורות סלע. לבסוף, המסע מסתיים בעקבה, עיר נמל שוקקת בים האדום.

למה לצפות במסע

המסע מעילת לעקבה הוא ארוך, אבל גם יפה. המסלול עובר בכמה מהנופים המדהימים ביותר במזרח התיכון, מהגבעות המתגלגלות של בקעת הירדן ועד למדבר העז של ואדי רום. לאורך הדרך, למטיילים תהיה הזדמנות לחקור חורבות עתיקות, לבקר בשווקים תוססים ולהתבונן בנופים עוצרי הנשימה.

דעה אישית

לאחרונה הזדמן לי לקחת את המסע מעילת לעקבה וזו הייתה חוויה מדהימה. המסלול עובר בכמה מהנופים היפים והמגוונים באזור, והצלחתי לחקור חורבות עתיקות, לבקר בשווקים תוססים ולהתבונן בנופים עוצרי הנשימה. זה היה מסע בלתי נשכח ואני ממליץ עליו בחום לכל מי שמחפש לחקור את המזרח התיכון. למידע נוסף על המסע מעילת לעקבה, עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן