דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאילת לדהב?

כמה זמן הנסיעה מאילת לדהב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מאילת לדהב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה מאילת לדהב

הנסיעה מאילת לדהב היא נסיעה של כ-300 ק"מ (186 מייל) ואורכת כ-4 שעות ו-30 דקות. המסלול לוקח אתכם דרך מדבר הנגב, ובדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים באזור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאילת לדהב היא נסיעה נופית, ותוכלו לחזות בכמה מהנופים היפים באזור. בנסיעה במדבר הנגב, תוכלו לראות את הגבעות המתגלגלות, את הנוף המדברי העז, ומדי פעם נווה מדבר. תוכל גם לזהות חלק מחיות הבר המאכלסות את האזור, כולל יעלים, צבים ושועלים. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהאזורים הנידחים ביותר באזור, לכן חשוב לוודא שיש לך מספיק דלק ומים למסע. כמו כן, תרצו לוודא שיש לכם מפה טובה של האזור, מכיוון שיש מעט שלטים לאורך הדרך.

עוצרים בדרך

יש כמה מקומות שתוכלו לעצור בדרך כדי לקחת הפסקה ולחקור את האזור. התחנה הראשונה היא בבקעת תמנע, שם תוכלו לחקור את מכרות הנחושת העתיקים ולראות את תצורות הסלע המדהימות. התחנה הבאה היא בקניון האדום, בו תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של חומות הקניון והמדבר שמסביב. תוכלו גם לצאת לטיול קצר כדי לחקור את האזור. התחנה האחרונה היא בים המלח, שם תוכלו לטבול במים המלוחים וליהנות מהנופים המדהימים של ההרים שמסביב.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מאילת לדהב, חשוב לוודא שיש לכם מספיק דלק ומים לנסיעה. כמו כן, חשוב להקפיד על מפה טובה של האזור, שכן יש מעט שלטים בדרך. חשוב גם להיות מודעים לתנאי מזג האוויר באזור, שכן המדבר יכול להתחמם מאוד במהלך היום ומאוד מאוד. קר בלילה. ודא שיש לך הרבה קרם הגנה וכובע כדי להגן על עצמך מפני השמש. לבסוף, ודא שיש לך מיכל מלא של דלק וצמיג רזרבי, מכיוון שהכבישים באזור יכולים להיות די משובשים.

סיכום

הנסיעה מאילת לדהב היא נסיעה של כ-300 ק"מ (186 מייל) ואורכת כ-4 שעות ו-30 דקות. לאורך הדרך, תוכלו לחזות בכמה מהנופים המדהימים ביותר באזור, כמו גם לחקור כמה מהאזורים הנידחים ביותר. ודאו שיש לכם מספיק דלק ומים לנסיעה, והיו מודעים לתנאי מזג האוויר באזור. למידע נוסף על הנסיעה מאילת לדהב, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן