דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאוסטין לדאלאס?

כמה זמן הנסיעה מאוסטין לדאלאס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מאוסטין לדאלאס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של נתיב אוסטין לדאלאס

הנסיעה מאוסטין לדאלאס היא קצרה יחסית, ונמשכת כשלוש וחצי שעות. המסלול הוא מסלול ישיר במורד הכביש המהיר 35, והוא מסלול פופולרי למטיילים המחפשים להגיע מעיר אחת לשנייה. בדרך תעברו דרך מספר עיירות קטנות, כמו גם הערים הגדולות יותר של וואקו והילסבורו. המסלול מישורי ברובו, עם כמה גבעות מתגלגלות וכמה הרים קטנים.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מאוסטין לדאלאס היא דרך מצוינת לחקור את היופי של טקסס. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה מהנופים היפים של המדינה, כולל הגבעות המתגלגלות של היל קאנטרי ויערות האורנים של מזרח טקסס. תעברו גם בעיירות ההיסטוריות וואקו והילסבורו, שבשתיהן יש שפע של אטרקציות מעניינות לחקור. בוואקו תוכלו לבקר בשוק מגנוליה המפורסם, יעד קניות וסעודה בבעלות צ'יפ וג'ואנה גיינס מהאזור הפופולרי. תוכנית HGTV Fixer Upper. אתה יכול גם לעשות סיור במוזיאון ד"ר פפר, שחוגג את ההיסטוריה של המשקה הקל האייקוני. בהילסבורו, אתה יכול לבקר בבית המשפט של מחוז היל, בניין יפהפה שראשיתו בסוף המאה ה-19. תוכלו גם לטייל באזור מרכז העיר ההיסטורי, המלא בחנויות ומסעדות מקסימות.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לעשות כמה עצירות בדרך, יש הרבה אפשרויות. בוואקו תוכלו לעצור באנדרטה הלאומית של Waco Mamoth, שם תוכלו לחקור את שרידי עדר הממותות הפרהיסטורי. אתה יכול גם לעצור בגן החיות של קמרון פארק, שהוא ביתם של מגוון בעלי חיים מרחבי העולם. בהילסבורו, אתה יכול לבקר במוזיאון היל קאונטי, שמכיל מגוון חפצים מההיסטוריה של האזור. תוכלו גם לערוך סיור בבית המשפט של מחוז היל, שהוא בניין יפהפה שראשיתו בסוף המאה ה-19.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתה הולך

לפני שאתה יוצא למסע שלך מאוסטין לדאלאס, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, ודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה. המסלול מישורי ברובו, אבל יש כמה גבעות והרים לאורך הדרך, אז תרצו לוודא שיש לכם מספיק דלק כדי להגיע לשם. שנית, ודאו שיש לכם מפה טובה של האזור. אתה תעבור דרך כמה עיירות קטנות, אז חשוב לדעת לאן אתה הולך. אתה יכול למצוא מפות באינטרנט או ברוב תחנות הדלק. לבסוף, ודא שיש לך תוכנית היכן תשהו. אם אתם מתכננים להישאר ללון, תרצו לוודא שיש לכם הזמנת מלון או מוטל.

דעתי האישית

נסעתי כמה פעמים בנסיעה מאוסטין לדאלאס, ואני תמיד נהנה מזה. המסלול ברובו מישורי, כך שמדובר בנסיעה קלה יחסית. בנוסף, יש הרבה אתרים מעניינים לראות לאורך הדרך. אני נהנה במיוחד לעצור בוואקו ובהילסבורו, מכיוון שבשתי הערים יש הרבה אטרקציות מעניינות לחקור. אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להגיע מעיר אחת לאחרת, הנסיעה מאוסטין לדאלאס בהחלט שווה לשקול. אם אתם מחפשים מידע נוסף על המסלול, תוכלו למצוא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן