דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מאבו דאבי לדובאי?

כמה זמן הנסיעה מאבו דאבי לדובאי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מאבו דאבי לדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מאבו דאבי לדובאי

הנסיעה מאבו דאבי לדובאי היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא מסלול ישר במורד הכביש המהיר E11, והוא מסלול פופולרי לתיירים ומקומיים כאחד. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה מהמראות האיקוניים ביותר באיחוד האמירויות הערביות, כולל בורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה בעולם. הנסיעה מאבו דאבי לדובאי היא דרך מצוינת לחוות את יופיה של איחוד האמירויות. המסלול לוקח אתכם דרך המדבר, עם דיונות החול המתגלגלות והשקיעות המדהימות. תעברו גם בכמה מהערים התוססות ביותר במדינה, כולל שארג'ה ואג'מן.

מסלולים שונים לקחת

ישנם מספר מסלולים שונים שאתה יכול לקחת בעת נסיעה מאבו דאבי לדובאי. המסלול הישיר ביותר הוא הכביש המהיר E11, שלוקח אותך ישר מאבו דאבי לדובאי. מסלול זה הוא המהיר ביותר, לוקח קצת יותר משעתיים להשלים. מסלול פופולרי נוסף הוא E611, שלוקח אותך דרך הערים שארג'ה ואג'מן. המסלול הזה לוקח קצת יותר זמן מה-E11, אבל זו דרך מצוינת לחוות את התרבות ואת המראות של איחוד האמירויות הערביות. המסלול השלישי הוא E311, שלוקח אתכם דרך העיר ראס אל-חיימה. מסלול זה הוא הארוך ביותר, אורך כשלוש שעות. עם זאת, זו דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף הצפוני של איחוד האמירויות.

זמן ביום

לשעה ביום שתבחר לנסוע מאבו דאבי לדובאי יכולה להיות השפעה גדולה על המסע שלך. במהלך היום, הכבישים בדרך כלל עמוסים למדי, ולכן עדיף להימנע משעות שיא אם אפשר. בלילה, הכבישים הרבה יותר שקטים, אז זה זמן מצוין לצאת לנסיעה נינוחה. המדבר יפה במיוחד בלילה, כשהכוכבים זוהרים בשמיים.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

יש הרבה מראות לראות לאורך הדרך בנסיעה מאבו דאבי לדובאי. האייקוני ביותר הוא בורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה בעולם. אתה יכול גם לבקר בקניון דובאי, הקניון הגדול בעולם, או לטייל לאורך נחל דובאי. בשארג'ה, אתה יכול לבקר במוזיאון שארג'ה לאמנות או לשוט בסירה לאורך נחל שארג'ה. בעג'מן תוכלו לחקור את מוזיאון אג'מן או לטייל לאורך הקורניש של אג'מן.

השוואה מהירה

מַסלוּל זְמַן מראות
E11 2 שעות בורג' ח'ליפה, קניון דובאי
E611 2.5 שעות מוזיאון שארג'ה לאמנות, נחל שארג'ה
E311 3 שעות מוזיאון אג'מן, אג'מן קורניש

הנסיעה מאבו דאבי לדובאי היא דרך מצוינת לחוות את יופיה של איחוד האמירויות. בין אם תבחרו במסלול הישיר ובין אם תבחרו במסלול נופי יותר, תהיו בטוחים שתהיה לכם מסע בלתי נשכח. למידע נוסף על המסלולים והמראות השונים לאורך הדרך, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן