דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה למושב דבורה?

כמה זמן הנסיעה למושב דבורה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה למושב דבורה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו מושב דבורה?

מושב דבורה הוא כפר קטן השוכן בצפון הארץ. הוא ממוקם בעמק יזרעאל, ליד העיר עפולה. בכפר מתגוררים כ-1,000 איש וידוע בנופים היפים והאווירה השלווה שלו. זהו יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד, והוא מקום נהדר לבלות בו יום או יומיים בחקר האזור.

כמה זמן הנסיעה למושב דבורה?

הנסיעה למושב דבורה מערים שונות בישראל יכולה להשתנות בהתאם למסלול שנלקח ותנאי התנועה. באופן כללי, הנסיעה מתל אביב למושב דבורה אורכת כשעתיים וחצי, בעוד שהנסיעה מירושלים אורכת כשלוש וחצי שעות. הנסיעה מחיפה אורכת כשעתיים ואילו הנסיעה מבאר שבע אורכת כארבע וחצי שעות.

השוואה מהירה

עִיר מרחק (ק"מ) זמן (שעות)
תל אביב 125 2.5
ירושלים 175 3.5
חיפה 90 2
באר שבע 250 4.5

הוראות נסיעה

אם אתם נוסעים מתל אביב למושב דבורה, המסלול הישיר ביותר הוא לנסוע בכביש 6 צפונה עד שמגיעים ליציאה מעפולה. משם סעו בכביש 65 מזרחה עד שתגיעו לכפר. הנסיעה אמורה להימשך כשעתיים וחצי. אם אתם נוסעים מירושלים, סעו בכביש 1 דרומה עד שתגיעו ליציאה מבית שמש. משם סעו בכביש 38 מזרחה עד שתגיעו לכפר. הנסיעה אמורה להימשך כשלוש וחצי שעות. אם אתם נוסעים מחיפה, סעו בכביש 2 דרומה עד שתגיעו ליציאה מעפולה. משם סעו בכביש 65 מזרחה עד שתגיעו לכפר. הנסיעה אמורה לקחת כשעתיים. אם אתם נוסעים מבאר שבע, סעו בכביש 6 צפונה עד שתגיעו ליציאה מעפולה. משם סעו בכביש 65 מזרחה עד שתגיעו לכפר. הנסיעה אמורה להימשך כארבע וחצי שעות.

דברים שכדאי לעשות במושב דבורה

מושב דבורה הוא מקום נהדר לבלות בו יום או יומיים בטיול באזור. בכפר מספר אטרקציות, ביניהן מוזיאון מושב דבורה המוקדש לתולדות הכפר ותושביו. יש גם אגם קטן בכפר, שהוא מקום נהדר לשחייה ולדיג. הכפר הוא גם ביתם של מספר יקבים, המציעים סיורים וטעימות מהיינות שלהם. בכפר יש גם מספר מסעדות המגישות מנות ישראליות מסורתיות. אם אתם מחפשים חופשה שלווה ורגועה, מושב דבורה הוא היעד המושלם. עם הנוף היפהפה והאווירה השלווה שלו, זהו המקום המושלם לבלות יום או יומיים בחקר האזור. למידע נוסף על מושב דבורה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן