דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ברכבת מצרפת לאנגליה?

כמה זמן הנסיעה ברכבת מצרפת לאנגליה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ברכבת מצרפת לאנגליה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לנסוע ברכבת מצרפת לאנגליה?

נסיעה ברכבת מצרפת לאנגליה היא דרך מצוינת לחוות את היופי של שתי המדינות. הנסיעה אורכת בסביבות 8-9 שעות, תלוי במסלול שתבחרו ובסוג הרכבת שתבחרו. המסלול הישיר ביותר הוא דרך היורוסטאר, שנסיעה מפריז ללונדון אורכת כשעתיים ו-15 דקות. עם זאת, אם אתם מחפשים נסיעה נופית יותר, תוכלו לקחת את רכבות האינטרסיטי האיטיות יותר, שלוקחות כ-8-9 שעות לנסוע מפריז ללונדון.

מהם סוגי הרכבות השונים הזמינים?

כשנוסעים מצרפת לאנגליה, יש לך כמה אפשרויות שונות בכל הנוגע לסוג הרכבת שאתה לוקח. ה-Eurostar היא האפשרות המהירה והישירה ביותר, ונסיעה מפריז ללונדון לוקחת כשעתיים ו-15 דקות. רכבות האינטרסיטי איטיות יותר, אך מציעות נופים יפים יותר, ונסיעה מפריז ללונדון אורכת כ-8-9 שעות. אתה יכול גם לקחת את הרכבות האזוריות האיטיות יותר, אשר לוקח בערך 10-12 שעות לנסוע מפריז ללונדון.

טיפים להפקת המרב מהמסע שלך

כשנוסעים ברכבת מצרפת לאנגליה, יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי להפיק את המרב מהמסע שלכם. ראשית, הקפד להזמין כרטיסים מראש כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר. שנית, הביאו איתך חטיפים ומשקאות כדי לשמור על אנרגיה ולחות במהלך המסע. שלישית, הביאו ספר טוב או מוזיקה שתעזור להעביר את הזמן. לבסוף, נצלו את הנוף וצלמו כמה תמונות לאורך הדרך.

דעה אישית

נסעתי ברכבת מצרפת לאנגליה מספר פעמים, ותמיד נראה לי שזו חוויה נהדרת. המסע ארוך, אבל זו דרך נהדרת לראות את היופי של שתי המדינות. אני תמיד מקפיד להזמין את הכרטיסים שלי מראש כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר, ואני מביא איתי חטיפים ומשקאות כדי לשמור על אנרגיה ולחות במהלך המסע. אני גם אוהב לנצל את הנוף ולצלם כמה תמונות בדרך. אם אתם מחפשים דרך מצוינת לחוות את היופי של צרפת ואנגליה כאחד, אני ממליץ בחום לקחת את הרכבת. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן