דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה בין פירנצה ללוקה?

כמה זמן הנסיעה בין פירנצה ללוקה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה בין פירנצה ללוקה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה בין פירנצה ללוקה

פירנצה ולוקה הן שתיים מהערים היפות באיטליה. ממוקמים באזור טוסקנה, שניהם יעדי תיירות פופולריים. אבל כמה זמן הנסיעה ביניהם? הנסיעה בין פירנצה ללוקה היא כשעה ורבע שעה. המרחק הוא כ-55 מיילים (88 ק"מ). המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר A11, שהוא כביש אגרה.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה בין פירנצה ללוקה היא נסיעה נופית, עם הרבה דברים לראות לאורך הדרך. התחנה הראשונה היא העיר פיסטויה, שנמצאת בערך באמצע הדרך בין שתי הערים. פיסטויה היא עיר מקסימה מימי הביניים עם שפע של אטרקציות, כולל הדואומו די פיסטויה, ארמון וסקובי ופיאצה דל דואומו. התחנה הבאה היא העיר מונטקטיני טרמה, הידועה במרחצאות התרמיים שלה. העיר היא ביתם של מספר אתרי ספא ואתרי נופש, כמו גם וילה ריאלה די מונטקטיני היפה. התחנה האחרונה לפני ההגעה ללוקה היא העיר פיזה. בפיזה נמצא המגדל הנטוי המפורסם של פיזה, כמו גם פיאצה דיי מירקולי והדואומו די פיזה.

טיפים לנהיגה בין פירנצה ללוקה

בנסיעה בין פירנצה ללוקה, חשוב לזכור כמה טיפים. ראשית, הכביש המהיר A11 הוא כביש אגרה, אז הקפידו להחזיק מזומן או כרטיס אשראי מוכן. שנית, המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר, אז הקפידו לשמור על ערנות ולעקוב אחר המהירות המותרת. לבסוף, הקפידו לקחת הפסקות לאורך הדרך כדי ליהנות מהנוף ומהאטרקציות.

עלויות אגרה

עלויות האגרה עבור הכביש המהיר A11 משתנות בהתאם לסוג הרכב. למכוניות, העלות היא 7.50 אירו, ואילו לאופנועים, העלות היא 3.50 אירו. עבור אוטובוסים ומשאיות, העלות היא 14 אירו.

חניה בלוקה

ברגע שתגיעו ללוקה, יש הרבה אפשרויות חניה זמינות. בעיר מספר חניונים ציבוריים, וכן חניונים פרטיים. המחירים משתנים בהתאם למיקום ולשעה ביום. נסיעה בין פירנצה ללוקה היא דרך מצוינת לחוות את היופי של אזור טוסקנה. עם הרבה דברים לראות לאורך הדרך, הנסיעה בטוח תהיה מהנה. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן