דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה בין גני יהודה לצור הדסה?

כמה זמן הנסיעה בין גני יהודה לצור הדסה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה בין גני יהודה לצור הדסה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גני יהודה לצור הדסה: מסע בישראל

המסע בין גני יהודה לצור הדסה הוא מסע יפהפה, לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים בישראל. הנסיעה היא כ-45 קילומטרים, ובהתאם למסלול שתעברו, היא יכולה לקחת בין 40 דקות לשעה וחצי. המסלול מגני יהודה לצור הדסה הוא מסלול מפותל ולוקח אתכם דרך הרי יהודה והרי ירושלים. בדרך תעברו בכמה מהכפרים והיישובים הציוריים בישראל, ביניהם עין כרם, בית זית ומבשרת ציון.

למה לצפות במסע

המסע מגני יהודה לצור הדסה הוא מסע נופי, עם שפע הזדמנויות להתרשם מהנופים המדהימים של הכפר. כשתעשו את דרככם בהרי יהודה, תוכלו לראות את הגבעות והעמקים המתגלגלים, כמו גם את ההריסות העתיקות של האזור. לאורך הדרך, תוכלו גם להתרשם מהתרבות המקומית, עם שפע של כפרים ועיירות קטנות שאפשר לחקור. יש גם שפע של מקומות לעצור לארוחה קלה, עם כמה מהמסעדות הטובות באזור ממוקמות לאורך המסלול.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
45 קילומטרים 40 דקות עד 1.5 שעות

מה להביא למסע

כשעושים את המסע מגני יהודה לצור הדסה, חשוב לוודא שיש איתך את כל הפריטים הדרושים. דאגו להביא מפה של האזור, וכן מיכל דלק מלא וכמה חטיפים ושתייה לדרך. כדאי גם להביא מצלמה, כדי שתוכלו לתפוס את הנופים המדהימים לאורך הדרך.

דעה אישית

את המסע מגני יהודה לצור הדסה עשיתי כמה פעמים, ובכל פעם אני נדהם מהיופי של האזור. הדרכים המפותלות מובילות אתכם בכמה מהנופים המדהימים ביותר בישראל, וזו דרך מצוינת להתרחק מהמולת העיר. המסע הוא גם הזדמנות מצוינת לחקור חלק מהתרבות המקומית, עם שפע של כפרים ועיירות קטנות לחקור לאורך הדרך. בסך הכל, זו דרך נהדרת לבלות יום, ואני ממליץ עליה בחום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן