דף הבית » כמה זמן נסיעה » טבריה לרשטן: מסע דרך ישראל

טבריה לרשטן: מסע דרך ישראל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טבריה לרשטן: מסע דרך ישראל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טבריה לרשטן: מסע דרך ישראל

טבריה לרשטן הוא מסע בישראל שלוקח אתכם מהכנרת לרמת הגולן. בדרך תחוו כמה מהנופים היפים והמגוונים בארץ. מהגבעות הירוקות השופעות של הגליל ועד לשטח המפורץ של רמת הגולן, המסע הזה בוודאי יהיה חוויה בלתי נשכחת. המסע מתחיל בטבריה, עיר השוכנת על החוף המערבי של הכנרת. עיר זו ידועה במשמעותה הדתית, שכן היא מקום הטבילה של ישו. כאן, אתה יכול לבקר בכנסיית הבכורה של פטרוס, אתר שבו אומרים שישוע הופיע לתלמידיו לאחר תחייתו. תוכלו גם לחקור את חורבותיה של העיר העתיקה טבריה, שנהרסה על ידי הרומאים במאה הראשונה. מטבריה תיסעו דרומה לעיר נצרת. עיר זו ידועה במשמעותה הדתית, שכן היא מקום בית ילדותו של ישו. כאן תוכלו לבקר בכנסיית הבשורה, אתר בו נאמר שהמלאך גבריאל הופיע למרים. תוכלו גם לחקור את חורבותיה של העיר העתיקה נצרת, שנהרסה על ידי הרומאים במאה הראשונה. מנצרת תיסעו מזרחה לעיר חיפה. עיר זו ידועה בנופים המדהימים של הים התיכון ובתרבות התוססת שלה. כאן תוכלו לבקר בגנים הבהאים, אתר בו נוסדה הדת הבהאית. תוכלו גם לחקור את חורבותיה של העיר העתיקה חיפה, שנהרסה על ידי הרומאים במאה הראשונה. מחיפה תיסעו צפונה לעיר עכו. עיר זו ידועה בחומותיה העתיקות ובתרבותה התוססת. כאן תוכלו לבקר בעיר העתיקה של עכו, אתר בו בנו הצלבנים את מבצרם. תוכלו גם לחקור את חורבותיה של העיר העתיקה עכו, שנהרסה על ידי הרומאים במאה הראשונה. מעכו תיסעו מזרחה לעיר רשטן. עיר זו ידועה בנופים המדהימים של רמת הגולן ובתרבות התוססת שלה. כאן תוכלו לבקר ברמת הגולן, אתר בו נמצא הגבול בין ישראל לסוריה. תוכלו גם לחקור את חורבות העיר העתיקה רשטן, שנהרסה על ידי הרומאים במאה הראשונה.

מה לראות לאורך הדרך

המסע מטבריה לרשטן מלא בהרבה אתרים ואטרקציות. הנה כמה מהדגשים:

הכנרת

הכנרת היא אגם מים מתוקים השוכן בצפון הארץ. זהו אגם המים המתוקים הנמוך ביותר על פני כדור הארץ וידוע במשמעותו הדתית, מכיוון שהוא מקום שירותו של ישו. כאן, אתה יכול לבקר בכנסיית הבכורה של פטרוס, אתר שבו אומרים שישוע הופיע לתלמידיו לאחר תחייתו.

הגנים הבהאיים

הגנים הבהאים ממוקמים בחיפה, ישראל. הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וידועים בנופים המדהימים של הים התיכון. כאן תוכלו לבקר בהיכל הבאב, אתר בו נוסדה הדת הבהאית.

העיר העתיקה של עכו

העיר העתיקה של עכו נמצאת בצפון הארץ. זהו אתר מורשת עולמי של אונסק"ו וידוע בחומותיו העתיקות ובתרבותו התוססת. כאן תוכלו לבקר באולמות האבירים, אתר בו בנו הצלבנים את מבצרם.

רמת הגולן

רמת הגולן הוא אזור בצפון הארץ. הוא ידוע בנופים המדהימים של רמת הגולן ובתרבות התוססת שלו. כאן תוכלו לבקר ברמת הגולן, אתר בו נמצא הגבול בין ישראל לסוריה.

סיכום

טבריה לרשטן הוא מסע בישראל שלוקח אתכם מהכנרת לרמת הגולן. בדרך תחוו כמה מהנופים היפים והמגוונים בארץ. מהגבעות הירוקות השופעות של הגליל ועד לשטח המפורץ של רמת הגולן, המסע הזה בוודאי יהיה חוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על המראות והאטרקציות לאורך הדרך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן