דף הבית » כמה זמן נסיעה » בורסה טורקיה: כמה זמן הנסיעה לאיסטנבול?

בורסה טורקיה: כמה זמן הנסיעה לאיסטנבול?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

בורסה טורקיה: כמה זמן הנסיעה לאיסטנבול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה בורסה, טורקיה?

בורסה היא עיר בצפון מערב טורקיה, השוכנת באזור מרמרה. זוהי העיר הרביעית בגודלה במדינה, והעיר המאוכלסת ביותר באזור מרמרה. בורסה ידועה באתריה ההיסטוריים, כמו המסגד הירוק והמסגד הגדול, כמו גם המרחצאות התרמיים שלה. העיר היא גם ביתם של מספר אוניברסיטאות, מה שהופך אותה למרכז חינוכי חשוב.

כמה רחוקה בורסה מאיסטנבול?

בורסה ממוקמת כ-250 ק"מ (155 מייל) מאיסטנבול. הנסיעה בין שתי הערים אורכת בדרך כלל כ-3.5 שעות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך.

למה לצפות בכונן

הנסיעה בין בורסה לאיסטנבול היא נסיעה ציורית, עם שפע של מראות שאפשר לראות לאורך הדרך. המסלול לוקח אתכם דרך אזור מרמרה, עם הגבעות המתגלגלות והיערות השופעים. תעברו גם דרך כמה עיירות וכפרים קטנים, שיתנו לכם הצצה לתרבות ולסגנון החיים המקומיים. הנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים, כך שניתן לצפות לנסיעה חלקה ונוחה. עם זאת, יש כמה קטעי כביש מפותלים וצרים יותר, אז הקפידו לנהוג בזהירות.

מה לראות לאורך הדרך

כשאתם עושים את דרככם מבורסה לאיסטנבול, יש שפע של אתרים שתוכלו לראות לאורך הדרך. אחת התחנות הפופולריות ביותר היא העיירה ילובה, הידועה במרחצאות התרמיים שלה. כאן תוכלו להירגע במעיינות החמים ולהתבונן בנופים המדהימים של ים מרמרה. תחנה פופולרית נוספת היא העיירה מודניה, שבה נמצא מוזיאון השלום של מודניה. מוזיאון זה מוקדש לחתימת שביתת הנשק של מודניה, שסיימה את מלחמת העצמאות הטורקית ב-1923.

איפה לעצור להפסקה

אם אתם מחפשים מקום לקחת הפסקה במהלך הנסיעה שלכם, יש הרבה אפשרויות. אחת התחנות הפופולריות ביותר היא העיירה Gemlik, הידועה בפירות הים הטעימים שלה. כאן תוכלו ליהנות מארוחה של דגים טריים שנתפסו, כמו גם מעדנים מקומיים אחרים. אפשרות מצוינת נוספת היא העיירה Bilecik, שבה יש מספר מסעדות מסורתיות. כאן, תוכלו לטעום חלק מהמטבח המקומי, כגון קבבים ופידה.

מה לעשות באיסטנבול

ברגע שאתה מגיע לאיסטנבול, יש הרבה דברים לעשות ולראות. בעיר נמצאים מספר אתרים היסטוריים, כמו איה סופיה והמסגד הכחול. תוכלו גם לחקור את חיי הלילה התוססים של העיר, עם הברים, המועדונים והמסעדות הרבים שלה. אם אתם מחפשים חוויה מרגיעה יותר, תוכלו לטייל לאורך הבוספורוס, או לבקר באחד מהפארקים והגנים הרבים של העיר. לא משנה מה אתם מחפשים, בטוח תמצאו משהו ליהנות באיסטנבול.

סיכום

בורסה היא עיר יפה בצפון מערב טורקיה, הממוקמת באזור מרמרה. הנסיעה בין בורסה לאיסטנבול היא נסיעה ציורית, עם שפע של מראות שאפשר לראות לאורך הדרך. ברגע שאתה מגיע לאיסטנבול, יש הרבה דברים לעשות ולראות, מאתרים היסטוריים ועד חיי לילה תוססים. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה מרגשת, לבורסה ואיסטנבול יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן