דף הבית » כמה זמן נמשך » ספיידרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

ספיידרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

ספיידרמן: כמה זמן נמשך הסרט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ספיידרמן?

ספיידרמן הוא אחד מגיבורי העל האיקוניים בכל הזמנים. ספיידרמן, שנוצר על ידי סטן לי וסטיב דיטקו, הופיע לראשונה ב-Marvel Comics בשנת 1962. מאז, הדמות הפכה לדמות אהובה בתרבות הפופולרית, והופיעה בחוברות קומיקס, סרטים, משחקי וידאו ועוד. ספיידרמן הוא גיבור על שהיה ננשך על ידי עכביש רדיואקטיבי וצבר יכולות על אנושיות. הוא יכול לטפס על קירות, לירות קורים, ויש לו כוח וזריזות על אנושיים. יש לו גם תחושה חדה של סכנה והוא יכול לזהות מתי צרה קרובה.

סרט ספיידרמן

הסרט הראשון של ספיידרמן יצא לאקרנים ב-2002 וביים סם ריימי. בסרט כיכבו טובי מגווייר בתור פיטר פרקר/ספיידרמן, קירסטן דאנסט בתור מרי ג'יין ווטסון, ווילם דפו בתור הנבל, גרין גובלין. הסרט זכה להצלחה עצומה, הכניס למעלה מ-821 מיליון דולר בקופות והפך לסרט גיבורי העל המרוויח ביותר בכל הזמנים. הסרט עוקב אחר פיטר פארקר כשהוא מגלה את כוחותיו החדשים ולומד כיצד להשתמש בהם בצורה אחראית. עליו גם להילחם בגובלין הירוק, שנחוש להשתלט על העיר. הסרט מלא באקשן, דרמה והומור, מה שהופך אותו לחוויה מהנה עבור צופים בכל הגילאים.

כמה זמן נמשך הסרט?

הסרט של ספיידרמן היה באורך של שעתיים ודקה. הוא שוחרר בבתי הקולנוע ב-3 במאי 2002 ויצא ב-DVD ב-1 בנובמבר 2002. הסרט זכה להצלחה אדירה, הכניס למעלה מ-821 מיליון דולר בקופות והפך לסרט גיבורי העל המרוויח ביותר בכל הזמנים.

סרטי ההמשך

הצלחת הסרט הראשון של ספיידרמן הובילה לשני סרטי המשך, ספיידרמן 2 וספיידרמן 3. שני סרטי ההמשך בוימו גם על ידי סם ריימי ובכיכובם של טובי מגווייר בתור פיטר פארקר/ספיידרמן. ספיידרמן 2 יצא לאקרנים ב-2004 ואורכו שעתיים ושבע דקות . הוא הכניס למעלה מ-783 מיליון דולר בקופות והיה סרט גיבורי העל המרוויח ביותר של 2004. ספיידרמן 3 יצא לאקרנים ב-2007 ואורכו שעתיים ותשע עשרה דקות. הוא הכניס יותר מ-890 מיליון דולר בקופות והיה סרט גיבורי העל המרוויח ביותר של 2007.

האתחול מחדש

בשנת 2012, שוחרר אתחול של זיכיון ספיידרמן. הסרט בוים על ידי מארק ווב ובכיכובו של אנדרו גארפילד בתפקיד פיטר פארקר/ספיידרמן. הסרט היה באורך שעתיים ושש עשרה דקות והכניס יותר מ-752 מיליון דולר בקופות.

סיכום

ספיידרמן הוא אחד מגיבורי העל האיקוניים בכל הזמנים. הסרט הראשון של ספיידרמן יצא לאקרנים ב-2002 ואורכו שעתיים ודקה. זה היה הצלחה אדירה, הכניס למעלה מ-821 מיליון דולר בקופות והפך לסרט גיבורי העל המרוויח ביותר בכל הזמנים. שני סרטי המשך הגיעו לאחר מכן, כמו גם אתחול מחדש בשנת 2012. ספיידרמן ממשיך להיות דמות אהובה בתרבות הפופולרית ובטוח יישאר חביב המעריצים במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן