דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך משחק מונדיאל?

כמה זמן נמשך משחק מונדיאל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך משחק מונדיאל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אורך משחק מונדיאל?

אורך משחק במונדיאל הוא 90 דקות, עם שתי מחציות של 45 דקות. השופט רשאי להוסיף תוספת זמן בסוף כל מחצית, בהתאם למספר ההפסקות. זה ידוע כזמן עצירה או זמן פציעה. השופט יציין כמה זמן עצירה יש להוסיף בסוף כל מחצית.

מה קורה אם ההתאמה תהיה שוויונית בסוף הרגולציה?

אם המשחק יהיה שוויוני בתום התקנון, הקבוצות ייכנסו להארכה. הארכה היא שתי מחציות של 15 דקות, עם הפסקה של חמש דקות ביניהן. אם המשחק עדיין יהיה שוויוני בתום הארכה, הקבוצות ייצאו לדו-קרב פנדלים.

דו קרב פנדלים

דו קרב פנדלים הוא דרך להכריע את המנצח במשחק אם הקבוצות עדיין שוות לאחר הארכה. כל קבוצה לוקחת חמש בעיטות עונשין, והקבוצה עם הכי הרבה שערים אחרי חמש הבעיטות מנצחת במשחק. אם הקבוצות עדיין שוות לאחר חמש הבעיטות, קרב היריות עובר למוות פתאומי, שבו כל קבוצה לוקחת בעיטת עונשין אחת בכל פעם עד שקבוצה אחת מבקיעת והשנייה לא.

חוקי המונדיאל

כללי המונדיאל נקבעים על ידי פיפ"א, הגוף המנהל של הכדורגל הבינלאומי. הכללים נועדו להבטיח משחק הוגן ומגרש משחק שווה לכל הקבוצות. החוקים מכסים הכל, החל מאורך המשחק ועד למספר השחקנים על המגרש. הכללים מכסים גם את השימוש בטכנולוגיית וידאו כדי לבדוק החלטות שהתקבלו על ידי השופט. טכנולוגיית הווידאו משמשת לבחינת שערים, בעיטות עונשין והחלטות אחרות שנעשו על ידי השופט. השופט יכול גם להשתמש בטכנולוגיית וידאו כדי לבדוק כרטיסים אדומים והחלטות משמעת אחרות.

סיכום

אורך משחק במונדיאל הוא 90 דקות, עם שתי מחציות של 45 דקות. אם המשחק יהיה שוויוני בתום התקנון, הקבוצות ייכנסו להארכה. אם המשחק עדיין יהיה שוויוני בתום הארכה, הקבוצות ייצאו לדו-קרב פנדלים. כללי המונדיאל נקבעים על ידי פיפ"א, הגוף המנהל של הכדורגל הבינלאומי. טכנולוגיית הווידאו משמשת לבחינת שערים, בעיטות עונשין והחלטות אחרות שנעשו על ידי השופט. למידע נוסף על גביע העולם, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן