דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך ההריון במשך 39 שבועות?

כמה זמן נמשך ההריון במשך 39 שבועות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן נמשך ההריון במשך 39 שבועות?

כמה זמן נמשך ההריון במשך 39 שבועות?

הריון הוא חוויה ייחודית לכל אישה, ומשך ההריון יכול להשתנות. בדרך כלל, הריון מלא נמשך 40 שבועות, אך הריון שנמשך 39 שבועות נחשב גם לטווח מלא. בשבוע 39, התינוק נחשב ללידה מלאה ומוכן ללידה.

למה לצפות ב-39 שבועות

בשבוע 39, התינוק נחשב ללידה מלאה ומוכן ללידה. איברי התינוק מפותחים במלואם והתינוק מוכן להיכנס לעולם. ראש התינוק הוא בדרך כלל החלק הראשון שיוצא במהלך הצירים. גם הריאות של התינוק מפותחות לחלוטין ומוכנות לנשום בעצמן. בשלב זה, התינוק נמצא בדרך כלל במצב ראש למטה, שהוא המיקום האידיאלי ללידה. ראש התינוק הוא בדרך כלל החלק הראשון שיוצא במהלך הצירים. גם הריאות של התינוק מפותחות לחלוטין ומוכנות לנשום בעצמן.

סימני לידה בגיל 39 שבועות

בשבוע 39, סימני הלידה עשויים להתחיל להופיע. סימנים אלו כוללים התכווצויות, מראה עקוב מדם, ושבירת שק השפיר. התכווצויות הן הסימן השכיח ביותר של צירים ומורגשים בדרך כלל כהידוק של הבטן. המראה המדמם הוא סימן לכך שצוואר הרחם מתחיל להתרחב והוא סימן שהלידה קרובה. שבירת שק השפיר היא סימן נוסף לכך שהלידה קרובה ולרוב מלווה בפרץ של נוזלים.

אורך הריון ממוצע

אורך הריון ממוצע הוא 40 שבועות, אך הריון שנמשך 39 שבועות נחשב גם לטווח מלא. הריון מלא נחשב בין 37 ל-42 שבועות. תינוקות שנולדו לפני 37 שבועות נחשבים לפגים ועשויים לדרוש טיפול רפואי נוסף. תינוקות שנולדו לאחר 42 שבועות נחשבים לאחר הלידה ועשויים גם לדרוש טיפול רפואי נוסף.

השוואה מהירה

שָׁבוּעַ התפתחות
37 שבועות פגים
39 שבועות טווח מלא
42 שבועות Postterm

טיפים להריון בריא

יש כמה דברים שאישה יכולה לעשות כדי להבטיח הריון בריא. אכילת תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה והימנעות מאלכוהול וסמים כולם חשובים להריון בריא. חשוב גם לקבל טיפול טרום לידתי קבוע כדי להבטיח שהתינוק מתפתח כראוי.

דעה אישית

הריון הוא חוויה מרגשת ולפעמים סוחפת. חשוב לדאוג לעצמך בתקופה זו ולקבל טיפול טרום לידתי קבוע. ידיעת האורך הממוצע של ההריון ולמה לצפות בשבועות 39 יכולה לעזור לך להתכונן להגעת תינוקך. למידע נוסף על הריון ולידה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן