דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פוסטינור?

Postinor הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בו כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. מדובר בכדור בודד המכיל מינון גבוה של הורמון לבונורגסטרל, שהוא צורה סינתטית של הורמון הפרוגסטרון. Postinor הוא היעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות ממין לא מוגן, אך ניתן ליטול אותו עד 120 שעות לאחר מכן.

איך עובד Postinor?

Postinor פועל על ידי מניעת ביוץ, שהוא שחרור של ביצית מהשחלות. זה יכול גם למנוע הפריה של ביצית על ידי זרע, וזה יכול גם למנוע השתלת ביצית מופרית ברחם. פוסטינור לא גורם להפלה וזה לא יעבוד אם אישה כבר בהריון.

תופעות לוואי של פוסטינור

Postinor יכול לגרום לכמה תופעות לוואי, כולל:

  • בחילה
  • כְּאֵב רֹאשׁ
  • סְחַרחוֹרֶת
  • רגישות בחזה
  • כאבי בטן
  • עייפות

תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ואמורות לחלוף תוך מספר ימים. אם הם נמשכים או מתחזקים, חשוב לפנות לרופא.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

פוסטינור עלול לגרום לדימום או כתמים לא סדירים עד שבועיים לאחר נטילת הגלולה. זה נורמלי ואינו סימן להריון. חשוב להשתמש באמצעי מניעה לגיבוי, כגון קונדומים, במהלך תקופה זו. Postinor יכול גם לגרום לעיכוב במחזור החודשי הבא. הסיבה לכך היא שהגלולה יכולה להפריע למחזור ההורמונים הטבעי של הגוף. המחזור הבא עשוי להיות מאוחר, מוקדם או אפילו נעדר. אם המחזור מאחר יותר משבועיים, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לשלול הריון.

סיכום

Postinor הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בו כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות של יחסי מין לא מוגנים, אבל זה יכול להילקח עד 120 שעות לאחר מכן. פוסטינור עלול לגרום לדימום או כתמים לא סדירים עד שבועיים לאחר נטילת הגלולה, והוא יכול גם לגרום לעיכוב במחזור הבא. אם המחזור מאחר יותר משבועיים, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לשלול הריון. למידע נוסף, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן